Samsung eller iPhone ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. maj 2014

isabellasmor

Samsung s4 , s5 eller iPhone 5s?? 

Har en iPhone 4's men skal have ny da den kører på sidste vers. Har haft 3 eren, 4 eren, og 4's. Er altid efter nogle måneder blevet træt og irriteret på de Apple produkter... Men er alligevel endt med en ny, da jeg har været bange for at begive mig ud i andet...

mit helt store problem ved iPhone er at man ikke kan gemme billeder på et hukommelses kort.

nu har jeg læst meget om samsung Galaxy. Men kan også forstå at den har nogle funktioner til den "aktive", tænker, er det så en Tlf til en tidligere iPhone ejer som ikke skal træne med den eller lign?? 

Eller reder måske en helt anden Tlf i vil anbefale? Den skal bruges til surf, netflix og yousee (youbio) , youtube, billeder og video og ellers selvfølgelig SMS osv 

For og ulemper?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Benjamins'mor

Jeg har det ligesom dig. Synes den nye S5 er fin, men tør ikke rigtigt begive mig væk fra iPhone. Er bange for at fortryde.

Anmeld

5. maj 2014

lineog4

Jeg gik fra iphone til samsung galaxy og blev kedeligt overrasket over kamera. Skulle være bedre på papiret, men netop fordi de har gjort det så fanzy blev det dårligere, ved det er rettet på den nye samsung og de er gået tilbage til et "dårligere" som så i realiteten er bedre.

Ellers synes jeg ikke der er den store forskel, men bruger heller ikke mine telefon til så meget.

Men min næste telefon bliver en iphone

Anmeld

5. maj 2014

Vivienne

isabellasmor skriver:

Samsung s4 , s5 eller iPhone 5s?? 

Har en iPhone 4's men skal have ny da den kører på sidste vers. Har haft 3 eren, 4 eren, og 4's. Er altid efter nogle måneder blevet træt og irriteret på de Apple produkter... Men er alligevel endt med en ny, da jeg har været bange for at begive mig ud i andet...

mit helt store problem ved iPhone er at man ikke kan gemme billeder på et hukommelses kort.

nu har jeg læst meget om samsung Galaxy. Men kan også forstå at den har nogle funktioner til den "aktive", tænker, er det så en Tlf til en tidligere iPhone ejer som ikke skal træne med den eller lign?? 

Eller reder måske en helt anden Tlf i vil anbefale? Den skal bruges til surf, netflix og yousee (youbio) , youtube, billeder og video og ellers selvfølgelig SMS osv 

For og ulemper?? 

Har selv altid haft iPhone (4+5). Endte så med at købe en Samsung 4s, da min kæreste mente, at man får meget mere (teknologi) for prisen.

Det var den største skuffelse. Kan måske godt være at der er flere teknologiske muligheder på en Samsung, men kvaliteten er ringe.

I og med at jeg sætter pris på kvalitet frem for teknologi (da jeg slet ikke bruger de der "fine" teknologiske muligheder), gik jeg tilbage til iPhone 5s, og har aldrig været lykkeligere

Det eneste jeg savner er en lidt større skærm, men det kan jeg leve med

Anmeld

5. maj 2014

isabellasmor

Uh det gjorde det ikke helt nemmere  Haha. er det billede kvaliteten eller hvordan? Som er ringere end iPhone? 

Anmeld

5. maj 2014

MorDk

Jeg har en samsung galaxy s3 og ville gerne have s5'eren. 

Jeg kan godt lidt android konceptet. Og jeg synes man kan gøre telefonen meget mere personlig. Men jeg er ikke helt lukket i forhold til at købe en Iphone, men er nok mest til Samsung... ♥

Anmeld

5. maj 2014

Vivienne

isabellasmor skriver:

Uh det gjorde det ikke helt nemmere  Haha. er det billede kvaliteten eller hvordan? Som er ringere end iPhone? 

Billederne kan være ok. Det er mere telefonen generelt, jeg taler om.

Kan ikke præcist huske, hvad det var, som jeg var skuffet over, da det er længe siden, men jeg ved med sikkerhed at jeg ikke skal tilbage til Samsung.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.