Hmm forvirret over æl test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. maj 2014

Babydream<3

Hej alle i søde piger.

Jeg er meget i tvivl om jeg havde æl omkring det tidspunkt jeg tror.

Billede 1 er testen hvor jeg tror den har været positiv, måske hvis jeg havde testet tidligere.

Billede 2 er en ny test taget senere samme dag og sådan så den også ud dagen før billede 1 og flere dage efterfølgende så de også sådan ud. 

Hvad tænker i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Babydream<3

Slet ingen?

Anmeld

5. maj 2014

FogL

Babydream<3 skriver:

Hej alle i søde piger.

Jeg er meget i tvivl om jeg havde æl omkring det tidspunkt jeg tror.

Billede 1 er testen hvor jeg tror den har været positiv, måske hvis jeg havde testet tidligere.

Billede 2 er en ny test taget senere samme dag og sådan så den også ud dagen før billede 1 og flere dage efterfølgende så de også sådan ud. 

Hvad tænker i?

Du har lige haft æl

Anmeld

5. maj 2014

Babydream<3

Freyjasmor skriver:

Du har lige haft æl

Billedet af den (positive) er taget for 16 dage siden, dvs æl har ligget for 15 dage siden og mens skulle derved have vist sit ansigt igår. Ingen mens endnu og graviditets testen imorgen var bragende negativ. 

Derfor er jeg i tvivl om den virkelig også var positiv.

Anmeld

5. maj 2014

FogL

Billedet af den (positive) er taget for 16 dage siden, dvs æl har ligget for 15 dage siden og mens skulle derved have vist sit ansigt igår. Ingen mens endnu og graviditets testen imorgen var bragende negativ. 

Derfor er jeg i tvivl om den virkelig også var positiv.

Nå ok, troede du mente du havde taget dem i dag..

Well, den har ikke været 100% positiv, men tæt på, som du siger, måske hvis du havde testet tidligere samme dag..

Jeg tror helt sikkert du har haft æl - men om du er gravid skal jeg ikke kunne sige - kan jo også være du bare danner hcg langsomt, eller at mens er forsinket.

Anmeld

5. maj 2014

Babydream<3

Freyjasmor skriver:

Nå ok, troede du mente du havde taget dem i dag..

Well, den har ikke været 100% positiv, men tæt på, som du siger, måske hvis du havde testet samme dag..

Jeg tror helt sikkert du har haft æl - men om du er gravid skal jeg ikke kunne sige - kan jo også være du bare danner hcg langsomt, eller at mens er forsinket.

Nej ikke idag, har også skrevet at testene så ud som billede to nogle timer efter og også flere dage efter.

Så hvis den har været der må det have været tidligere samme dag.

Anmeld

5. maj 2014

FogL

Babydream<3 skriver:

Nej ikke idag, har også skrevet at testene så ud som billede to nogle timer efter og også flere dage efter.

Så hvis den har været der må det have været tidligere samme dag.

Ja, det er i hvert fald min teori

Men ville nu nok ikke gå så meget op i æl - bare hyg når i vil i stedet, det er meget rarere

Anmeld

5. maj 2014

Babydream<3

Freyjasmor skriver:

Ja, det er i hvert fald min teori

Men ville nu nok ikke gå så meget op i æl - bare hyg når i vil i stedet, det er meget rarere

Jeg går op i æl og bruger flittigt testene fordi at jeg har pcos og uregelmæssige cyklusser. Hvis jeg ikke brugte dem ville jeg ikke vide hvornår jeg kan forvente mens 

Anmeld

5. maj 2014

FogL

Babydream<3 skriver:

Jeg går op i æl og bruger flittigt testene fordi at jeg har pcos og uregelmæssige cyklusser. Hvis jeg ikke brugte dem ville jeg ikke vide hvornår jeg kan forvente mens 

Hehe, nej... Er nok bare lidt tvesindet, for kan godt se pointen - men på den anden side er jeg nok også lidt ligeglad med, om min mens kommer mandag eller fredag :p

Meeen som sagt, så tror jeg nu stadig du HAR haft æl, ellers ville den slet ikke blive nær så rød.. Så mens skal nok komme - hvis du ikke er gravid

Anmeld

5. maj 2014

Babydream<3

Freyjasmor skriver:

Hehe, nej... Er nok bare lidt tvesindet, for kan godt se pointen - men på den anden side er jeg nok også lidt ligeglad med, om min mens kommer mandag eller fredag :p

Meeen som sagt, så tror jeg nu stadig du HAR haft æl, ellers ville den slet ikke blive nær så rød.. Så mens skal nok komme - hvis du ikke er gravid

Det er rigtigt  Og var det bare mandag til fredag det drejede sig om var det også fint, men de kan svinge fra 32-62 dage så det er længe at rende rundt og håbe på graviditet.

Men tak for svaret, det var selvfølgelig lige det jeg gerne ville hører.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.