over tid, negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. maj 2014

Anonym trådstarter

hej skønne baby.dk'er.. er gået over tid og jeg har aldrig gået over tid, mens er altid kommet på dagen på klokkeslettet eller en/to dage før ALDRIG sener en forventede, men har endnu ikke fået en positiv test, kunne dog også første teste sent da vi ventede vores søn så har jo tedens til det. ville dog være dejligt at min krop enten ville give en positiv test eller mens ville komme, selvom der slet ingen tegn er på den er på vej.. 

kvalmen har været slem de sidste par dage, haft periodiske ømme/følsomme bryster og ja begynder at ligne en teenager med alle de bumser der kommer i ansigt, hals og kavalergang, ved godt i ikke er læger men syns bare efterhånden at der kun er tegn på at det endelig lykkes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Nadia1991

Krydser fingre for den er der. Hvor langt ville du være henne :-)
Knus

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Krydser fingre for den er der. Hvor langt ville du være henne :-)
Knus

ville kun være 4+1 og ved godt det ikke er meget, men når mens aldrig har været forsinket så er der mange tanker der flyver rundt i hovedet  når testen var negativ igår.

krydser selv for jeg får 2 pæne streger i løbet af få dage

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Spændende. Håber for dig at den er der. 

Hvis du først kunne teste sent positivt første gang, kan det jo også sagtens være tilfældet denne gang. 

Anmeld

5. maj 2014

M&J87

Jeg kunne først teste positivt 5+0, min mens har ALDRIG været forsinket.

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

ja håber selvom her til morgen, der var der en lille dråbe blod på papiret da jeg tørret mig men har intet været siden for der stadig er en chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.