Størrelsen på Pompdelux???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. maj 2014

Mumto3

Jeg skal bestille noget tøj til min datter fra Pompdelux og jeg har aldrig købt det mærke før. Min datter er 118 cm høj, så det gode spørgsmål er om hun skal have str 116 eller str 122.

Så hvordan er deres tøj i størrelsen, stort/småt? Jeg synes at tøjet på modellerne på hjemmesiden, der ser tøjet stort ud. Men det er jo svært at vurdere, når man ikke ved hvad størrelse det er, eller hvor stor barnet er.

Hvad med deres strømpebukser, er de lange eller korte i benene?

-og er der nogen der ved og det krymper meget når det bliver tørretumblet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min erfaring er at det er småt i størrelsen! Vh stine

Anmeld

4. maj 2014

stjernehimmel

Mumto3 skriver:

Jeg skal bestille noget tøj til min datter fra Pompdelux og jeg har aldrig købt det mærke før. Min datter er 118 cm høj, så det gode spørgsmål er om hun skal have str 116 eller str 122.

Så hvordan er deres tøj i størrelsen, stort/småt? Jeg synes at tøjet på modellerne på hjemmesiden, der ser tøjet stort ud. Men det er jo svært at vurdere, når man ikke ved hvad størrelse det er, eller hvor stor barnet er.

Jeg synes det er til den store side... men ville stadig købe 122, for så er du 100% sikker på hun kan passe det...

det er et fantastisk mærke... 

Anmeld

4. maj 2014

Troldemommi

Mumto3 skriver:

Det er et skønt mærke, de laver så mange fede ting, vi har selv arvet en del af det mærke, jeg syntes du skal bestille str  112 så kan hun også passe tøjet i længere tid 

Monica 

Anmeld

4. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Når jeg kigger på det i forhold til det andet tøj der kommer forbi genbrugen vil jeg sige at det er meget normalt i størrelsen...

Det virker til at være ret holdbart og har ikke "krympemærker" til trods for at ALT bliver vasket og tørretumblet når det kommer ind...

Og det at det kommer forbi genbrugen viser jo også at det er holdbart tøj

Anmeld

4. maj 2014

Mumto3

stjernehimmel skriver:

Jeg synes det er til den store side... men ville stadig købe 122, for så er du 100% sikker på hun kan passe det...

det er et fantastisk mærke... 

Vil du også anbefale strømpebukser i 122/128, eller skal jeg gå ned i 110/116. Det ser så dumt ud med ål i strømperne ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.