Min nye tatovering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
16 svar
9 synes godt om
4. maj 2014

Laulund87

Fik lavet feen her for en uges tid siden og synes lige I skal se

Jeg skal have bygget videre på den til efteråret med blomster og den er forbundet med mit M og blomsten. Glæder mig helt vildt til at få bygget videre på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

LinLin

Den er stadig fin

Symboliserer feen egentligt noget?

Og skal du have hele armen dækket (på sigt)?

Anmeld

4. maj 2014

Laulund87

LinLin skriver:

Den er stadig fin

Symboliserer feen egentligt noget?

Og skal du have hele armen dækket (på sigt)?

Nej det gør den ikke, har bare længe ønsket mig én 

Jah det meste af armen kunne jeg godt tænke mig at få dækket, men nu må vi se med alle de idéer jeg har

Tak

Anmeld

4. maj 2014

LinLin

Laulund87 skriver:

Nej det gør den ikke, har bare længe ønsket mig én 

Jah det meste af armen kunne jeg godt tænke mig at få dækket, men nu må vi se med alle de idéer jeg har

Tak

Det kan godt blive dyrt

Jeg skal jo have en stjerne mere på et tidspunkt og så har jeg et citat jeg længe gerne har villet have... Måske R skal give mig dem i fødselsdagsgave næste år

Anmeld

4. maj 2014

Laulund87

LinLin skriver:

Det kan godt blive dyrt

Jeg skal jo have en stjerne mere på et tidspunkt og så har jeg et citat jeg længe gerne har villet have... Måske R skal give mig dem i fødselsdagsgave næste år

Det er det nemlig så det bliver i små bidder

Det lyder da som en god plan hehe Er det slemt på ryggen?

Anmeld

5. maj 2014

BabyMus

Hvor er den bare fin den fe. Sød idé.  Er det så på hver sin arm at dine tatoveringer er? Eller på ydersiden og indersiden? Kan ikke helt finde ud af det med de to billeder.

Anmeld

5. maj 2014

Laulund87

BabyMus skriver:

Hvor er den bare fin den fe. Sød idé.  Er det så på hver sin arm at dine tatoveringer er? Eller på ydersiden og indersiden? Kan ikke helt finde ud af det med de to billeder.

Det er på samme arm, de når næsten hinanden

Anmeld

5. maj 2014

BabyMus

Laulund87 skriver:

Det er på samme arm, de når næsten hinanden

Nåå okay. Så billederne er ligesom fra hver sin ende af armen, hvis man kan sige det sådan? Men flot er det i hvert fald, og hvis du skal have mere på så bliver det da helt sikkert endnu flottere. Så bliver det ligesom samlet, eller hvad man kan sige.

Anmeld

5. maj 2014

Laulund87

BabyMus skriver:

Nåå okay. Så billederne er ligesom fra hver sin ende af armen, hvis man kan sige det sådan? Men flot er det i hvert fald, og hvis du skal have mere på så bliver det da helt sikkert endnu flottere. Så bliver det ligesom samlet, eller hvad man kan sige.

Begge dele er underarmen, men feen er på oversiden og den anden er på undersiden

Ja der skal en del mere på, tror i hvert fald hele underarmen skal dækkes. Med forskellige blomster og skygger

Og tak

Anmeld

5. maj 2014

BabyMus

Laulund87 skriver:

Begge dele er underarmen, men feen er på oversiden og den anden er på undersiden

Ja der skal en del mere på, tror i hvert fald hele underarmen skal dækkes. Med forskellige blomster og skygger

Og tak

Arhhh nu tror jeg at jeg er med så!

Det lyder til at blive rigtig flot hvis hele underarmen skal dækkes, og det stadig bliver i samme stil med blomster og det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.