Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EnSødMor skriver: Vi har fundet navnet til kommende lillebror som kommer til august! ;-) Lillebror skal hedde Norr/Nohr/Nor Emil ..... Ved bare ikke hvordan vi skal stave det? Storesøster hedder Freya. ;-)
Vi har fundet navnet til kommende lillebror som kommer til august! ;-)
Lillebror skal hedde Norr/Nohr/Nor Emil .....
Ved bare ikke hvordan vi skal stave det?
Storesøster hedder Freya. ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej det havde jeg også i tankerne (dog som mellemnavn) uanset om jeg skulle have en pige eller en dreng.... Men det ville min eks simpelthen ikke gå med til.
Men jeg har stemt på "Nor", da jeg personligt foretrækker den stavemåde.
Jeg har stemt Nohr, mest fordi jeg selv synes det er pænest sådan. - Jeg har vist lidt en ting for lidt særlige stavemåder
Jeg ville til hver tid tage den enkelteste stavemåde (inde for alle navne der kan staves på flere måder) så jeg har stemt Nor. Jeg har det også selv på min liste, synes det er et fint navn.
Hugoline. skriver: Er det ikke mest piger der hedder der? Altså Nord, hvor drenge hedder Nor?
Er det ikke mest piger der hedder der? Altså Nord, hvor drenge hedder Nor?
Sara. skriver: Jeg synes om alle stavemåderne bortset fra Nord. Det minder for mig for meget om nord, syd, øst og vest.. Her er min dreng Nor da han var en lille baby
Jeg synes om alle stavemåderne bortset fra Nord. Det minder for mig for meget om nord, syd, øst og vest.. Her er min dreng Nor da han var en lille baby
Sikken en lækkermås...
ja vi er lige blevet enige om stavemåden Nor, nemt og kort.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128