Tiden er inde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
8 synes godt om
4. maj 2014

Hullabullabulla

Til behandling igen. Min søn fik vi som resultat af hormonbehandling og hjemmearbejde da 2 IUI forsøg ikke gav gevinst ..

Har været til forsamtale igen hos gynækologen, og har fået taget nye prøver.. Når sommerferien er slut går vi igen all in i kampen om barn nr 2..

Indtil da vil jeg nyde min polterabend, nyde mit bryllup om 5 uger, forsøge at komme lidt længere ned i vægt (har tabt 20 kg over de sidste 7 måneder), og nyde en sommer med min familie, hygge, tant og fjas..

Wish me luck girls!!

God søndag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Troldemommi

Britt88 skriver:

Til behandling igen. Min søn fik vi som resultat af hormonbehandling og hjemmearbejde da 2 IUI forsøg ikke gav gevinst ..

Har været til forsamtale igen hos gynækologen, og har fået taget nye prøver.. Når sommerferien er slut går vi igen all in i kampen om barn nr 2..

Indtil da vil jeg nyde min polterabend, nyde mit bryllup om 5 uger, forsøge at komme lidt længere ned i vægt (har tabt 20 kg over de sidste 7 måneder), og nyde en sommer med min familie, hygge, tant og fjas..

Wish me luck girls!!

God søndag aften

Tillykke med jeres kommende bryllup og held og lykke med projekt bebs når den tid kommer 

Monica 

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Sikke en masse dejlige ting du har at se frem til

Jeg for en hurtig 2'er

Anmeld

5. maj 2014

Hullabullabulla

Troldemommi skriver:

Tillykke med jeres kommende bryllup og held og lykke med projekt bebs når den tid kommer 

Monica 

Tusind tak, ja der er lidt at se til lige pt

Anmeld

5. maj 2014

Hullabullabulla

tarkoflen skriver:

Sikke en masse dejlige ting du har at se frem til

Jeg for en hurtig 2'er

Tusind tak

Håber også det går hurtigt denne gang, og håber at vægttabet har en positiv effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.