Er dette et godt tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. maj 2014

Annemette03

Hej allesammen.

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby, og vi er igang med cyklus nr 7, og endnu ikke med noget positivt resultat 

Denne gang er jeg gået igang med at spise jern, folsyre og gele Royal for at se om det ikke giver gevinst.

Ud over det, er jeg også begyndt at ÆL teste og fik så en positiv test den 2/5. 

Vi har sexet en hel del siden den positive test viste sig.

Jeg plejer normalt at have Hvidt udflåd hele tiden imellem mine mens, men nu er det forsvundet, og det har ikke været der siden jeg burde havde haft min ÆL.

er dette et godt tegn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Rockertand

Annemette03 skriver:

Hej allesammen.

Min kæreste og jeg er igang med projekt baby, og vi er igang med cyklus nr 7, og endnu ikke med noget positivt resultat 

Denne gang er jeg gået igang med at spise jern, folsyre og gele Royal for at se om det ikke giver gevinst.

Jeg plejer normalt at have Hvidt udflåd hele tiden imellem mine mens, men nu er det forsvundet, og det har ikke været der siden jeg burde havde haft min ÆL.

er dette et godt tegn?

Kan ikke svare på dit spørgsmål, men undrer mig over, at du ikke allerede tager folsyre, det bør man starte på allerede ved projektets start og meget gerne et par måneder inden, så man forebygger risikoen for rygmarvsbrok, det er altså ikke fertilitetsfremmende, men for fosterets skyld.

Anmeld

4. maj 2014

Annemette03

Jeg viste ikke man skulle tage det før  Så begyndte på det med det samme da jeg læste det. 

Anmeld

4. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annemette03 skriver:

Jeg viste ikke man skulle tage det før  Så begyndte på det med det samme da jeg læste det. 

Jeg har først taget det fra jeg fandt ud at jeg var gravid, og har sunde og raske børn.

For at der er gevinst! Vh stine

Anmeld

4. maj 2014

Mom2

Annemette03 skriver:

Hej allesammen.

er dette et godt tegn?

Undre mig mere over hvorfor du tager jern?
Fra vi startede projekt baby og til der var gevinst gik der 6 måneder, så jeg ville blive ved med at prøve, din læge vil alligevel ikke overveje hjælp, før I har prøvet mindst 1 år.

Anmeld

4. maj 2014

Annemette03

Jeg har fået afvise at jern også skulle være rigtig godt hvis man havde svært ved at blive gravid. Ved ikke om det er rigtigt 

Men det kan vel heller ikke skade. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.