Nu gider jeg ikke mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
13 svar
15 synes godt om
4. maj 2014

Tullemulle

Jeg gider ikke prøve på at blive gravid mere, for jeg kan nok ikke blive gravid desværre Kæresten og jeg hopper ind i 19 måned unden held, og hver gang jeg bliver "gravid" ender det i en biokemisk, og det er sket 4 gang på 19 måneder..så gider jeg ikke mere, er så træt af at holde håbet oppe ! Jeg/vi må nok bare indse at vi ikke kan lave børn Rent tude indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Papillon

Kram herfra! 

Anmeld

4. maj 2014

Maja91

Kæmpe knus 

Synes i skal søge hjælp! I skal ikke opgive drømmen ❤️

Anmeld

4. maj 2014

Carina:-)

Sog hjælp 

Anmeld

4. maj 2014

Hullabullabulla

Jeg synes som andre også er inde på - at i skal kontakte lægen. Kæresten og jeg prøvede i 15 måneder uden held, vi kontaktede lægen og blev henvist videre til gynækolog. Fandt ud af at jeg har for højt testosteron niveau, samtidig med at manden sædkvalitet var moderat nedsat. 2 måneder efter startede vi i inseminationsbehandling, som dig resulterede i 2 negative forsøg - og et 3. forsøg som endte med "hjemmearbejde" - og vupti jeg blev gravid..

Kontakt lægen og bed om en udredning så i kan komme videre i systemet, da der ikke er noget værre end nederlag på nederlag..

Anmeld

4. maj 2014

Sunsmile

Tullemulle skriver:

Jeg gider ikke prøve på at blive gravid mere, for jeg kan nok ikke blive gravid desværre Kæresten og jeg hopper ind i 19 måned unden held, og hver gang jeg bliver "gravid" ender det i en biokemisk, og det er sket 4 gang på 19 måneder..så gider jeg ikke mere, er så træt af at holde håbet oppe ! Jeg/vi må nok bare indse at vi ikke kan lave børn Rent tude indlæg

Jeg sys du skal bede om at få hjælp. Snak med din læge.

Jeg blev gravid i maj 2012 og mistede så 9 uger, blev gravid ca 5 måneder senere, men den smuttede efter 1 uge. September 2013 blev vi fertilitets tjekket hos en gynækolog og alt var ok, vi prøvede så yderligere 4 måneder uden held og startede så i behandling hos gynækologen og efter 2. behandling lykkedes det. Jeg er 8+3 idag, og håber den bliver hængende.

Så kæmp for det, så skal det nok lykkes

Anmeld

4. maj 2014

Sunsmile

Tullemulle skriver:

Jeg sys du skal bede om at få hjælp. Snak med din læge.

Jeg blev gravid i maj 2012 og mistede så 9 uger, blev gravid ca 5 måneder senere, men den smuttede efter 1 uge. September 2013 blev vi fertilitets tjekket hos en gynækolog og alt var ok, vi prøvede så yderligere 4 måneder uden held og startede så i behandling hos gynækologen og efter 2. behandling lykkedes det. Jeg er 8+3 idag, og håber den bliver hængende.

Så kæmp for det, så skal det nok lykkes

Anmeld

4. maj 2014

StineHH

Sender dig mange tanker herfra Håber I får hjælp så projekt Baby kan bære frugt

Anmeld

4. maj 2014

Babydrøm

Tullemulle skriver:

Jeg ville søge hjælp hvis jeg var jer

Anmeld

4. maj 2014

Tullemulle

Årh hvor er i bare nogle dejlige menneskerJeg har også tit tænkt på at søge hjælp. Men skal man ikke til samtaler først?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.