Av for sivan da!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. maj 2014

MyLove E

Elias lege hoppe lege hen og mig. Men det går selvfølgelig galt, han lander med røven lige ned på min næse og mine briller ryger af.

Det er nu snart en time siden og jeg har stadig ondt, jeg er svimmel og har kvamle. Mit ansigt gør bare ondt og snorre...

F**k det er træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

MyLove E skriver:

Elias lege hoppe lege hen og mig. Men det går selvfølgelig galt, han lander med røven lige ned på min næse og mine briller ryger af.

Det er nu snart en time siden og jeg har stadig ondt, jeg er svimmel og har kvamle. Mit ansigt gør bare ondt og snorre...

F**k det er træls...

Av av! 
God bedring med næsen... Håber det snart går over mht. kvalme og svimmelhed. 

Anmeld

4. maj 2014

MyLove E

MyLove E skriver:

F**k det er træls...

Jeg har lige været ved vagtlægen. Det var heldigvis bare slaget ... men fuck det gør ondt...

Anmeld

4. maj 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

F**k det er træls...

God bedring 

Anmeld

5. maj 2014

MyLove E

AnnL skriver:

God bedring 

Tak :-D Jeg skal til læge igen, har nemlig stadig meget ondt og begynder at ha meget ondt i nakken....

Anmeld

5. maj 2014

mulle85

god bedring!

Anmeld

5. maj 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Tak :-D Jeg skal til læge igen, har nemlig stadig meget ondt og begynder at ha meget ondt i nakken....

Lyder ik godt, håber snart det bliver bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.