Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er så ked af det vil så gerne have en baby, prøver alt hvad jeg kan for ikke at tænke på det. Mens er nu udeblevet i 2 måneder og begynder at få en gravid mave, men negative test.. Tør ikke tage til lægen da jeg var det 2 gange for 5-6 måneder siden, og alt var negativt, og følte så meget nederlag, og følte mig dum, fordi jeg havde mistanke om der var noget og der intet var.. Er jeg virkelig bare så dum og naiv, selv om jeg gør alt for ikke at tænke på det ?
Puha, havde bare brug for at komme ud med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er så ked af det vil så gerne have en baby, prøver alt hvad jeg kan for ikke at tænke på det. Mens er nu udeblevet i 2 måneder og begynder at få en gravid mave, men negative test.. Tør ikke tage til lægen da jeg var det 2 gange for 5-6 måneder siden, og alt var negativt, og følte så meget nederlag, og følte mig dum, fordi jeg havde mistanke om der var noget og der intet var.. Er jeg virkelig bare så dum og naiv, selv om jeg gør alt for ikke at tænke på det ? Puha, havde bare brug for at komme ud med det
Det lyder bestemt ikke rart :/ men mærkeligt at du får mave og den ik er kommet. Måske du er gravid ? Må vi se din mave ?
Krydser ❤️
Anonym8827 skriver: Lyder som en falsk graviditet. Har overordnet samme problem selv. :/ så helt forståeligt.Men du må vel gå til lægen på et eller andet tidspunkt hvis det bliver ved.?
Lyder som en falsk graviditet. Har overordnet samme problem selv. :/ så helt forståeligt.Men du må vel gå til lægen på et eller andet tidspunkt hvis det bliver ved.?
Ja synes bare det mærkeligt.. Har haft brunligt udflåd i dag, har jeg aldrig haft før. Kan det ikke komme i forbindelse med graviditet?
Maja91 skriver: Det lyder bestemt ikke rart :/ men mærkeligt at du får mave og den ik er kommet. Måske du er gravid ? Må vi se din mave ? Krydser ❤️
Ja da
det første (lilla trøje) er 14 dage siden og det andet i dag
Syntes helt sikkert at du ska tage forbi lægen, og insistere på at blive tjekket ordenligt igennem!
Jo længer man kommer hen i graviditet, falder hcg'en, og til sidste ka man ik længer teste positivt.
Det er ik længe siden, der var en herinde, der først opdage at hun var gravid i uge 30. Vh stine
Jeg synes din mave, godt kunne se gravid ud, så synes helt klart, at du skal tage forbi lægen og blive undersøgt For hvad nu, hvis du er gravid? Så er det bedst, at det opdages nu. Krydser fingre for, at der er en lille spire derinde
Det kan jo også være andet galt derinde, så hellere få det undersøgt.
Og synes bestemt ikke, at du skal føle dig dum, ved at gå til lægen igen. Det er det bedste du kan gøre Afsted med dig
Anonym skriver: Ja synes bare det mærkeligt.. Har haft brunligt udflåd i dag, har jeg aldrig haft før. Kan det ikke komme i forbindelse med graviditet?
Hejsa,
Hos mig kom der lidt frisk blod da jeg blev gravid. Synes du skal til læge
Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128