Tupperware demonstration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
3 synes godt om
4. maj 2014

Tropez

Hejsa alle i skønne quinner & mænd 

Jeg er tupperware forhandler, og tænkte at der sikkert var nogle herinde som kunne tænke sig at holde en demonstration.

Jeg bor selv på Fyn, men kører gerne i hele Jylland og på Fyn, og demonstrationen kan holdes hos, dig selv, en ven/ veninde eller hos mig, jeg laver gerne mad i vores produkter hos dig, så du og dine gæster kan se produkterne i aktion.

hvis det skulle have en interesse så skriv en PB til mig så vi kan tale sammen om tid og sted, min. Deltager antal er 4 prs.

med venlig hilsen 

Lene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Troldemommi

Tropez skriver:

Jeg er tupperware forhandler, og tænkte at der sikkert var nogle herinde som kunne tænke sig at holde en demonstration.

Jeg bor selv på Fyn, men kører gerne i hele Jylland og på Fyn, og demonstrationen kan holdes hos, dig selv, en ven/ veninde eller hos mig, jeg laver gerne mad i vores produkter hos dig, så du og dine gæster kan se produkterne i aktion.

hvis det skulle have en interesse så skriv en PB til mig så vi kan tale sammen om tid og sted, min. Deltager antal er 4 prs.

med venlig hilsen 

Lene 

Jeg har lige holdt et party, det var så hyggeligt og vi brugte mange penge 

Jeg elsker Tupperware  Og det holder jo bare evigt 

Monica 

Anmeld

11. maj 2014

Tropez

14. juni 2014

Tropez

Tropez skriver:

med venlig hilsen 

Lene 

I denne weekend kan man købe det flotte sæt på billedet til 249kr. Man får alle fire dele i de 2 farver som vist på billedet, men hvis man ønsker kun at få det i den lilla fx så kan der findes en løsning på det.

tilbuddet gælder til søndag aften kl 21.00 

billed 2 er blot for at vise størrelsen og colaen er brugt som målestok og følget ikke med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.