Facebook spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. maj 2014

Anonym trådstarter

Her kommer lige et spørgsmål fra en komplet IT nørd. 

Når man åbner chat fanen, inde på facebook, så står der som regel om folk er på fra mobil eller web (ud for deres navn). Men så er der nogle enkelte, hvor der står f.eks 4 timer eller 23 min ud for. Hvad betyder det? Betyder det er det er det tidsrum der er gået, siden at de sidst var logget ind? Eller det tidsrum som er gået, siden at de lavede noget aktivt (altså skrev en status, kommenterede eller lignende)?

Det er jo egentlig et ligegyldigt spørgsmål, men nu har jeg altså spekuleret på det mange gange, så håber at der er nogle der gider at gøre mig klogere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Vivienne

Det betyder at det er 23 min siden de har været på facebook. Uanset om de har været aktive (liket noget eller skrevet).

Anmeld

4. maj 2014

M &.I

Anonym skriver:

Her kommer lige et spørgsmål fra en komplet IT nørd. 

Når man åbner chat fanen, inde på facebook, så står der som regel om folk er på fra mobil eller web (ud for deres navn). Men så er der nogle enkelte, hvor der står f.eks 4 timer eller 23 min ud for. Hvad betyder det? Betyder det er det er det tidsrum der er gået, siden at de sidst var logget ind? Eller det tidsrum som er gået, siden at de lavede noget aktivt (altså skrev en status, kommenterede eller lignende)?

Det er jo egentlig et ligegyldigt spørgsmål, men nu har jeg altså spekuleret på det mange gange, så håber at der er nogle der gider at gøre mig klogere.

Man kan godt se folk er på Web og mobil, 4 min eller 24 min eller 50 min betyder siden de var åben. Og når der står Aktiv nu betyder at de er åben. 

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Det betyder at det er 23 min siden de har været på facebook. Uanset om de har været aktive (liket noget eller skrevet).

Okay, tusind tak. Tænkte jo nok at det var noget i den stil. 

Blev bare lidt i tvivl om det, fordi at det kun er nogle af ens venner som er på den. I teorien burde det jo være alle ens venner, der poppede op på chatlisten, lige meget hvor længe siden der er, at de sidst var logget ind. Eller er der ligesom et udløb på, for hvor længe man står der? F.eks, man forsvinder fra listen efter et vis antal timer/dage?

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

Stolt Mor skriver:

Man kan godt se folk er på Web og mobil, 4 min eller 24 min eller 50 min betyder siden de var åben. Og når der står Aktiv nu betyder at de er åben. 

Okay, så blev jeg lidt klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.