Har I haft det på fornemmelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

LilleMie

StineHH skriver:

Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.

de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..

jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.

Er der nogen som har prøvet at have det på fornemmelsen??

Jeg går med samme fornemmelse lige nu, og er bare mega bange for, at det bare er indbildning. Det er kun 11 dage siden jeg havde æl smerter, og samme dag skulle manden aflevere sædprøve og der var kun 2 mio, så chancen er ret lille. Der er bare et eller andet, der siger mig, at den er der 

Jeg vil så sige, at jeg har haft fornemmelsen før, uden at der har været gevinst, så jeg frygter bare, at det endnu en gang er min hjerne, der driller mig! Er så bange for skuffelsen 

Jeg håber virkelig, at din fornemmelse holder stik og at du er gravid igen, og selvfølgelig endnu vigtigere at bebs bliver derinde! 3. gang er lykkens gang 

Har du fået testet i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

StineHH

Jeg har det så meget på fornemmelsen.. Tog en test idag som var negativ, men er 3 dage over tiden.. Og plejer at teste positiv først 6 dage over tiden. Har fået halsbrand nu også.. Så tror den er der. Ellers er det bare indbildning..

Anmeld

5. maj 2014

LilleMie

StineHH skriver:

Jeg har det så meget på fornemmelsen.. Tog en test idag som var negativ, men er 3 dage over tiden.. Og plejer at teste positiv først 6 dage over tiden. Har fået halsbrand nu også.. Så tror den er der. Ellers er det bare indbildning..

Det lyder som nogle gode tegn kombineret med din fornemmelse! Jeg krydser fingre for, at du har en positiv test om 3 dage 

Anmeld

5. maj 2014

StineHH

Tak det håber jeg også.. Selvom det er virkelig hurtig efter sidste SA

Anmeld

5. maj 2014

Fra2-3..Håb

Jeg har det også meget på fornemmelsen at den er der den her gang... tør dog ikke helt at overgive mig endnu, da det er første forsøg efter SA... Kæresten og jeg har aftalt at vente et par dag med at teste, selvom jeg er 4+0 i dag..  mega met fingre for at den er der for os begge!

Anmeld

5. maj 2014

StineHH

Lad os holde hinanden opdateret Krydser alt jeg kan for dig og kæresten

Anmeld

5. maj 2014

EnSødMor

StineHH skriver:

Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.

de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..

jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.

Er der nogen som har prøvet at have det på fornemmelsen??

Ja jeg har aldrig været i tvivl.. testede også kun positivt meget sent.. første gang testede jeg positiv da jeg var 7+1 - anden gang var jeg 9+2 så jeg har altid vist det..

Anmeld

5. maj 2014

StineHH

EnSødMor skriver:

Ja jeg har aldrig været i tvivl.. testede også kun positivt meget sent.. første gang testede jeg positiv da jeg var 7+1 - anden gang var jeg 9+2 så jeg har altid vist det..

Jeg går virkelig også bare og håber på at jeg tester positiv sidst i denne uge.. Og så håber jeg på det bliver siddende denne gang

må jeg spørge om du holdt dig fra alkohol selvom du ikke testede positiv før senere?? Skal til firmaarrangement torsdag med vinsmagning og er virkelig i tvivl om jeg skal deltage.

Anmeld

5. maj 2014

EnSødMor

StineHH skriver:

Jeg går virkelig også bare og håber på at jeg tester positiv sidst i denne uge.. Og så håber jeg på det bliver siddende denne gang

må jeg spørge om du holdt dig fra alkohol selvom du ikke testede positiv før senere?? Skal til firmaarrangement torsdag med vinsmagning og er virkelig i tvivl om jeg skal deltage.

altså jeg testede positiv først i februar, og er jo blevet befrugtet omkring 19 november ifølge beregningerne.. Så ja, jeg var jo gravid nytårsaften, men altså jeg drak da, for vidste det ikke, men drak mig ikke stiv.. 

Anmeld

7. maj 2014

Fra2-3..Håb

StineHH skriver:

Lad os holde hinanden opdateret Krydser alt jeg kan for dig og kæresten

Der var desværre ikke held for os denne gang, mens kom her til morgen. så vi håber næste måned er vores måned Håber den er der for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.