StineHH skriver:
Det er idag 28 dage siden jeg fik min 2. SA indenfor 4 mdr. Kæresten og jeg har ikke prøvet at blive gravide da jordmoderen sagde vi skulle holde en pause, men vi har da været sammen.
de sidste 3 dage har været præget af menssmerter og lændesmerter men ingen mens..
jeg har sådan på fornemmelsen jeg er gravid igen men tør hverken håbe eller teste. De sidste par gange har jeg skulle til 5-0 for at teste positiv.
Er der nogen som har prøvet at have det på fornemmelsen??
Jeg går med samme fornemmelse lige nu, og er bare mega bange for, at det bare er indbildning. Det er kun 11 dage siden jeg havde æl smerter, og samme dag skulle manden aflevere sædprøve og der var kun 2 mio, så chancen er ret lille. Der er bare et eller andet, der siger mig, at den er der 
Jeg vil så sige, at jeg har haft fornemmelsen før, uden at der har været gevinst, så jeg frygter bare, at det endnu en gang er min hjerne, der driller mig! Er så bange for skuffelsen 
Jeg håber virkelig, at din fornemmelse holder stik og at du er gravid igen, og selvfølgelig endnu vigtigere at bebs bliver derinde! 3. gang er lykkens gang 
Har du fået testet i dag?
Anmeld