Gave til mors dag.. Hvad giver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

EAF

Maja_4000 skriver:

Aner det ikke

Hvornår er det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

et-ønske

Min mor og jeg har kvalitets tid sammen den dag, bare hende og mig
Vi har været ude og spise, på wellness og fået spist vores tær af de der fisk
I år bliver det ikke til så meget da jeg er højgravid med tvillinger..... Så den har vi tilgode

Vi er begge mødre nu, så vi "fejrer" hinanden og ikke kun den ene vej

Anmeld

5. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

NessaXenia skriver:

Er helt på bar bund om hvad jeg skal give min skønne mor på mors dag, hvad giver i ?

Min mor og jeg har aftalt at vi laver noget lækkert mad hjemme ved mig og ser en film sammen på selve dagen. 

Vi havde egentligt snakket om at tage ud at spise og i bio, men det den vælger vi at have til gode til et tidspunkt hvor jeg ikke lige er i 9. måned 

Og så har hun sagt at hun ikke ønsker sig noget, men jeg har overvejet at hun alligevel skal have et gavekort til noget ansigtsbehandling eller massage, for synes hun skal forkæles  nu hvor hun forkæler mig og min datter (som endnu ikke er født) ekstremt meget. 

Anmeld

5. maj 2014

emschen09

En ny bluse + et gavekort til en omgang doktorfisk.

Anmeld

5. maj 2014

ano14316

Egentlig havde jeg bare tænkt en buket blomster, men tror egentlig at jeg køver et par øreringe det koster sq det samme men man har glæde af dem meget længere..

Anmeld

5. maj 2014

mogms

Jeg plejer at finde en blomst / plante hun ønsker sig. Men da huset og haven er proppet med det efterhånden, så tror jeg at jeg finder noget andet i år.

Skal lige tænke lidt dog....

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

lykkekevin skriver:

Hvornår er det mors dag og hvornår er fars dag enlig

Mors dag er altid 2. søndag i maj - i år er det altså på søndag d. 11/5.

Fars dag er altid 5/6.

Jeg ved endnu ikke hvad min mor skal have. Jeg plejer at gå sammen med mine søstre om noget. Måske et smykke. 

Anmeld

5. maj 2014

fo82

Min mor har faktisk fået sin mors dags gave da hun opdagede den i vores carport

Hun har fået to hjerter bukket i jern der kan stikkes i blomsterbede - eller hvor hun nu vil have dem

Det samme får min svigermor 

Anmeld

5. maj 2014

EnSødMor

Omsorgsgiver skriver:

Ved du om man kan købe det i en fysisk butik og ikke kun over nettet?

Det ved jeg faktisk ikke.. ;-) 

Anmeld

5. maj 2014

Muffin_girl

EnSødMor skriver:

Jeg har lige bestilt sådan et fint armbånd til min mor til 1kr, inde på vivia.dk... Også får hun 3 kahler vaser.. ;-) 

Jeg kiggede også på det armbånd, syntes dog det var lidt mærkelig at så skulle man købe for 109 kr, for at få det. Regnede da kun med at man skulle betale porto. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.