sommer kursus i dansk for ulændinge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. maj 2014

ano14316

Hej...

En bekendt fra Canada er kommer her til Danmark for at opleve Danmark i et år.. Han har arbejdstilladelse i 12 mdr, dansk adresse ig får CPR nr.

Han skal jo ud og søge arbejde, men jeg tænkte på om der ikke er noget sommer kursus sammen med andre unge der r her på samme måde..
KVUC afholder noget, men så vidt jeg kan se skal man være studerende i DK for at kunne deltage.. men det var præcis sådan noget som det jeg havde K tankerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
ano14316 skriver:

Hej...

En bekendt fra Canada er kommer her til Danmark for at opleve Danmark i et år.. Han har arbejdstilladelse i 12 mdr, dansk adresse ig får CPR nr.

Han skal jo ud og søge arbejde, men jeg tænkte på om der ikke er noget sommer kursus sammen med andre unge der r her på samme måde..
KVUC afholder noget, men så vidt jeg kan se skal man være studerende i DK for at kunne deltage.. men det var præcis sådan noget som det jeg havde K tankerne...

Jeg har en veninde, hvis mand er englænder, og han går på danskkursus på amu-centret. Det er om aftenen, og helt sikkert et opkald værd at høre om de også har noget om sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.