Skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal til en farvel fest næste uge fredag. Kæresten og jeg prøver at blive gravide.

Jeg fik sig desværre min mens d. 25 april og den varede i 4 dage. Den var ikke så kraftig men det var også første mens efter p-pille stop. 

Spørgsmålet er så om jeg for en sikkerhedsskyld skal teste morgenen den samme dag som vi skal til fest?? Nogle bløder jo så de tror de har mens men faktisk er gravide.  Vil jo ikke drikke hvis det er at jeg er gravid. 

Er det fjollet at teste?? Ved godt at man ikke kan se noget så tidligt på en test men hvis jeg nu alligevel er gravid på trods af mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Frk.S

Altså det må jo være op til dig selv.... hvis du har det bedst med det, så gør du jo bare det. 

Personligt ville jeg nok vælge at tro på at har jeg haft mens så er jeg ikke gravid. 

Anmeld

3. maj 2014

Frk.S

Desuden..... hvis det er første blødning lige efter p-pille stop er du jo nok ikke blevet gravid da du var på piller og det ellers vil svare til sen blødning man har i pausen.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Desuden..... hvis det er første blødning lige efter p-pille stop er du jo nok ikke blevet gravid da du var på piller og det ellers vil svare til sen blødning man har i pausen.

Altså jeg stoppede med pillerne og fik blødning i de den 7 dage lange p-pille pause som man nu gør. Efter de 7 dage startede jeg ikke op på p-piller. Så gik der ca en måned og så fik jeg mens. Er det ikke en rigtig mens?

Anmeld

3. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Altså jeg stoppede med pillerne og fik blødning i de den 7 dage lange p-pille pause som man nu gør. Efter de 7 dage startede jeg ikke op på p-piller. Så gik der ca en måned og så fik jeg mens. Er det ikke en rigtig mens?

Jo ok, det er det så.

Jeg forstod det bare som om det var den allerførste blødning. Men jo, hvis du har haft den blødning du normalt ville have i pausen og derefter en blødning mere, så er der tale om en reel mens.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jo ok, det er det så.

Jeg forstod det bare som om det var den allerførste blødning. Men jo, hvis du har haft den blødning du normalt ville have i pausen og derefter en blødning mere, så er der tale om en reel mens.

Ok. Jeg må lige se til på fredag hvad jeg finder ud af hvad jeg gør. Men det er da kun positivt at jeg allerede har haft min "rigtige" mens nu ikke?

Anmeld

3. maj 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Ok. Jeg må lige se til på fredag hvad jeg finder ud af hvad jeg gør. Men det er da kun positivt at jeg allerede har haft min "rigtige" mens nu ikke?

Jo, det er det da... så kan du jo bare håbe på at den også er regelmæssig.

Da jeg stoppede var min regelmæssig lige fra starten og indtil jeg blev gravid 3 mdr. senere.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jo, det er det da... så kan du jo bare håbe på at den også er regelmæssig.

Da jeg stoppede var min regelmæssig lige fra starten og indtil jeg blev gravid 3 mdr. senere.

Ja, det håber jeg også at den bliver   Eller egentlig at den ikke gør pga en graviditet  

Det var hurtigt at du blev gravid. Håber det går lige så hurtigt for mig også  

Ved min datter blev jeg gravid i første hug efter p-pille stop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.