Er den positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

FogL

Tullemulle skriver:

Hvordan gør man det?

Du skriver bare i tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

StineHH

Jeg kan også godt se dem begge.. Tillykke

Anmeld

4. maj 2014

Tullemulle

StineHH skriver:

Jeg kan også godt se dem begge.. Tillykke

Mange tak skal du have, jeg tror bare ikke selv at jeg er gravid... Jeg tvivler godt nok helt vildt, og jeg tør ikke tage en test da jeg er mega bange for at den er negativ... Der er stadig ingen menes, 3 dage over tid

Anmeld

4. maj 2014

Maja91

synes virkelig du skal tage en ny test nu.. for selvom man frygter negativ, så er det bedere at få det ud af hoved hvis der ik er noget, end at man tæller dage hvor mens ik er kommet, og går med et lille håb TEST

Anmeld

4. maj 2014

StineHH

Tullemulle skriver:

Mange tak skal du have, jeg tror bare ikke selv at jeg er gravid... Jeg tvivler godt nok helt vildt, og jeg tør ikke tage en test da jeg er mega bange for at den er negativ... Der er stadig ingen menes, 3 dage over tid

Forstår dig godt.. Går også selv og vil ikke tage testen af frygt for negativt svar. Men tænker det er godt for psyken at få det rigtige svar, så må tage mig sammen og gøre det imorgen..

Jeg tror dog du kan være ret sikker på to streger igen. De er mere tydelige end mine har været de sidste to gange jeg har været gravid.

Anmeld

4. maj 2014

Tullemulle

Jeg er bare såå bange  Ja det er nok godt for mig at tage en test, mine test kommer med posten i morgen, så jeg må vente til i morgen med at teste ... Har faktisk lidt af et ulækkert spørgsmål, kan ens udflåd ændre sig hvis man er gravid? Mit ligner faktisk gule bussemænd (undskyld detaljerne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.