Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cwl skriver: Jeg er lidt i tvivl om min test dag.Sidste måned var min cyklus på 30 dage og hvis jeg tager gennemsnittet af de andre er min cyklus på 26 dage. Før min SA var min cyklus på 28 dage.Hvis jeg har en cyklus på 26 dage er jeg 4+1, er den på 28 dage er jeg 3+6 og hvis den er på 30 dage er jeg 3+4.Er forvirret.
Jeg er lidt i tvivl om min test dag.Sidste måned var min cyklus på 30 dage og hvis jeg tager gennemsnittet af de andre er min cyklus på 26 dage. Før min SA var min cyklus på 28 dage.Hvis jeg har en cyklus på 26 dage er jeg 4+1, er den på 28 dage er jeg 3+6 og hvis den er på 30 dage er jeg 3+4.Er forvirret.
Jeg kan desværre kun se 1 streg, men prøv igen i morgen Der kan ske meget på bare en dag, hvis du er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Jeg kan altså godt se noget
Jeg kan altså godt se noget
cwl skriver: Jeg håber virkelig også..Håber du holder modet oppe ang din blødning.. Følger lidt med på sidelinien.. for det er harmløst.
Jeg håber virkelig også..Håber du holder modet oppe ang din blødning.. Følger lidt med på sidelinien.. for det er harmløst.
AnnaKJ skriver: Tak Jeg tror den var harmløs, der er ikke kommet mere og smerterne er meget aftagende
Tak Jeg tror den var harmløs, der er ikke kommet mere og smerterne er meget aftagende
Håber stregen kommer her en af dagene.
MIWULA skriver: Håber stregen kommer her en af dagene.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128