Kvalme!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. maj 2014

Anonym trådstarter

i guder hvor har jeg bare mega meget kvalme de her par dage, bryster der i perioder er ømme og meget følsomme.

er i dag 3+6 hvis jeg er gravid men tør ikke teste da jeg har erfaring med at første kunne teste positiv sent.  sådan for at den er der denne gang, og tror faktisk også på det efter 9 mdr prøven. har det bare slet ikke som jeg plejer dagene op til mens. plejer at have ondt i lænden når jeg sidder op og det er der bare slet ikke.

problemet er så at vi får en kammerat på besøg i dag og vil jo rigtig gerne kunne hygge med lidt vin osv som vi plejer, men ja hvis jeg er gravid vil jeg ikke, og på den anden side hvis det bare er min krop der driller mig og jeg ikke drikker lidt vin når jeg nu så gerne vil, ville jeg ærgre mig imorgen hvis mens dukker op.

nogen der kan hjælpe mig lidt med hvad i ville gøre i denne situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

StineHH

Jeg håber virkelig for dig at du er gravid

nu har I jo haft besøget men jeg håber du tog et valg som du har det godt med her til morgen? Og håber at når testen skal tages at der er to fine streger

Anmeld

4. maj 2014

Anonym trådstarter

StineHH skriver:

Jeg håber virkelig for dig at du er gravid

nu har I jo haft besøget men jeg håber du tog et valg som du har det godt med her til morgen? Og håber at når testen skal tages at der er to fine streger

ja og valgte at tage to glas vin og har det slet ikke dårligt med det. mens er ikke dukket op endnu og har ikke kunne teste positiv men  for at der kommer to streger inden for de næste par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.