snart pb, frygter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Anonym trådstarter

NasimG skriver:

Du kan ikke være sikker på at du får kvalme, bare fordi du har det tit nu. Men jeg vil anbefale dig at vente med at blive gravid, hvis det virkelig er vigtigt for dig at blive færdig med uddannelsen. Jeg skulle nemlig også blive færdig med mit uddannelse her til jul, men blev pludselig gravid og var så generet af kvalme og rigtig mange opkastninger om dagen helt til uge 24 at jeg var nødt til at droppe alt ved mit uddannelse og holde fast på mig selv og baby. Sorry hvis jeg er så negativ, synes bare du skal vide at det også kan gå denne vej så du ikke står i sammen situation som mig. 

Og hvornår havde du enlig termin ? Og hvornår skulle din udannelse slutte ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

NasimG

Jeg har termin den 11. Juli og skulle have været færdig til januar 2014. Men begyndte så at få det forfærdeligt fra november af, da jeg var  4+5. Måtte droppe uni og mine eksaminer fordi jeg ikke kunne rejse mig op fra sengen. Jeg har det godt nu og glæder mig til vores pige kommer til verden om et par måneder, men det tog hård på mig i starten. Specielt fordi det ikke var planlagt og jeg havde glædet mig til at gøre mit uddannelse færdig. Men jeg håber ikke at du får det lige så dårlig og hvis nu det sker, så har du i det mindste haft det op at vænne i tankerne. Held og lykke med det hele. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.