PB start :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
12 synes godt om
3. maj 2014

Bak

Jubii!!! Så er manden gået med til PB version 2 Vi havde snakket om at starte til efteråret, men så sagde jeg i går, at jeg gerne vil stoppe med P-pillerne nu, så jeg kan finde min cykluslængde igen. Sørme om han ikke sagde, at han havde tænkt på, om vi ikke snart skulle gå igang. Også inden vores datter bliver "for gammel" Blev godt nok overrasket! Jeg troede slet ikke, han var klar endnu! Så nu er det slut med P-piller (to dage tilbage) og så må vi se, hvad der sker Sidste gang skete det i 3. cyklus, så nu bliver det spændende, hvor lang tid, der går denne gang.
Måtte lige dele min glæde og forventning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Mor til F

Hvor bliver det spændende for jer Og super godt,  at manden er med på ideen.  Så bliver det lidt nemmere,  at komme igang, med projekt lillebror/lillesøster

Held og lykke med projekt baby ♥♥

Anmeld

3. maj 2014

Bak

BabyFreia skriver:

Hvor bliver det spændende for jer Og super godt,  at manden er med på ideen.  Så bliver det lidt nemmere,  at komme igang, med projekt lillebror/lillesøster

Held og lykke med projekt baby ♥♥

Tak! Ja, det bliver sørme spændende! Men tror tiden mellem mens kommer til at føles kortere denne gang, fordi jeg allerede har et barn at se til og masser af ting der fylder i hverdagen. Vi er også ved at købe ny bolig og sælge den gamle, så vi har travlt for tiden
Men det er kun godt, for kan godt huske, hvor fokuseret jeg var på PB den første gang. Det var næsten ikke til at holde ud

Anmeld

3. maj 2014

Mor til F

Jeg havde det præcis på samme måde første gang Men mistede desværre mine tvillinger i 9. uge Det var hårdt,  når jeg endelig stod med en positiv test.

Heldigvis blev jeg gravid igen, i første cyklus efter MA Det gik stærkt. Og idag er jeg 28+1 med en lille prinsesse ♥Er lykkelig for,  at det lykkedes,  at blive gravid igen. 

Anmeld

3. maj 2014

Bak

BabyFreia skriver:

Jeg havde det præcis på samme måde første gang Men mistede desværre mine tvillinger i 9. uge Det var hårdt,  når jeg endelig stod med en positiv test.

Heldigvis blev jeg gravid igen, i første cyklus efter MA Det gik stærkt. Og idag er jeg 28+1 med en lille prinsesse ♥Er lykkelig for,  at det lykkedes,  at blive gravid igen. 

Jamen stort tillykke med graviditeten! Det er da fantastisk. Selvom det må være hårdt at have oplevet en abort.

Held og lykke resten af graviditeten! Jeg har også en pige det er skønt! Men jeg ved jo heller ikke, hvordan en dreng ville have været

Anmeld

4. maj 2014

Mor til F

Mange tak skal du have Selvfølgelig var det hårdt at gå igennem en abort Det gjorde ondt,  både fysisk og psykisk, men synes jeg er kommet godt ovenpå igen. Nu har jeg jo min lille pige i maven ♥og det hjælper,  at have hende,  at glæde mig til  

Hvis hun en dag spørger,  skal hun have at vide,  at hun har 2 små skytsengle i himlen,  som passer på hende ♥ ♥ ♥

Anmeld

4. maj 2014

Frk.S

Ih hvor spændende. Held og lykke med projektet. 

Anmeld

4. maj 2014

Bak

Frk.S skriver:

Ih hvor spændende. Held og lykke med projektet. 

Tak det bliver rigtigt spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.