Åh altså....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2014

Anonym trådstarter

Nu er det 7½ måned siden jeg fødte min søn, og har haft mens 1 gang, for omkring 5-6 uger siden. Nu venter jeg jo selvfølgelig på den kommer igen men synes jeg har ventet længe nu. Har taget en g-test og den var heldigvis negativ (ønsker bestemt ikke barn nr 2 lige nu). Jeg har ret meget udflåd, og min største "frygt" lige nu er om jeg mon er gravid alligevel trods negativ test. Min kæreste og jeg har brugt "trække ud" metoden under sex, og ved godt den ikke er sikker... Har en helt ny pakke p-piller som jeg skal i gang med når mens kommer, så nu må den meget gerne snart komme!!  Ja, I kan jo selvfølgelig ikke gøre så meget, jeg må bare vente på at det kommer, men vil da meget gerne høre om hvis I har oplevet det selv eller noget? 

Tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Du må gerne starte på p-piller med det samme.

Hvis man ikke starter på sin menstruations første dag skal man bare bruge anden beskyttelse de første 14 dage.

Anmeld

2. maj 2014

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Du må gerne starte på p-piller med det samme.

Hvis man ikke starter på sin menstruations første dag skal man bare bruge anden beskyttelse de første 14 dage.

Jamen det kunne være jeg skulle starte på dem snart så Men vil det sige at hvis jeg nu tager den første pille i morgen og så til pakken er tom, så kommer mens dér?? 

Anmeld

2. maj 2014

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jamen det kunne være jeg skulle starte på dem snart så Men vil det sige at hvis jeg nu tager den første pille i morgen og så til pakken er tom, så kommer mens dér?? 

Det vil den gøre ja, fordi det er en falsk blødning p-pillerne forårsager.

Af og til kan dog ses pletblødning når man starter op på dem. Hvis det er noget der fortsætter kan det evt. skyldes at hormonindholdet er for lavt i de pågældende tabletter, men så skal du kontakte din læge. 

Anmeld

2. maj 2014

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det vil den gøre ja, fordi det er en falsk blødning p-pillerne forårsager.

Af og til kan dog ses pletblødning når man starter op på dem. Hvis det er noget der fortsætter kan det evt. skyldes at hormonindholdet er for lavt i de pågældende tabletter, men så skal du kontakte din læge. 

Okay, skal lige tænke over det for tror det bedste for kroppen er vel at vente til mens kommer naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.