den perfekte gave....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
12 svar
9 synes godt om
2. maj 2014

Dinsen

Hejsa...

Min bedste veninde ska have hendes 2. søn døbt, her i pinsen.. Jeg ska stå fadder, og vil rigtig gerne give en gave som kan bevares (håber i forstå hva jeg mener)

Nogle der har et godt forslag til hvad det kan være!?

Jeg ved at bestik, sparegris og sådan bliver givet af de forskellige bedsteforældre, så det er ikke en mulighed...

forslag mødes med kyshånd

Go Weekend..

Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

serinasmor

Et kors i halskæde til når hun bliver stor

Anmeld

2. maj 2014

Mumto3

Halskæde?? Min to drenge har begge fået en halskæde, og selvom jeg synes det var en åååndsvag gave til en dreng, må jeg sande at de begge er vildt glade for dem, og rigtig gerne vil bruge dem. Det får de ikke så tit lov til nu hvor de er små, men jeg tænker at når de bliver lidt større, altså sådan teen -alder, så er det måske cool nok med en halskæde, og så er det lidt sjovt at det ikke bare er en de selv har købt, men ret faktisk er deres dåbsgave.

Anmeld

2. maj 2014

forår

Jeg stod fadder til min venindes datter, og jeg havde købt et flag på en flagstang, du ved sådan en til at stille på bordet når man har fødselsdag, med fødselsdato samt døbsdato og navn graveret i. 

Samt en halskæde

Anmeld

2. maj 2014

A. Nonymsen

Vi fik sådan en højdemåler, hvor man selv kan sætte billeder i af barnet, i den højde der nu passer til billedes placering...

elsker den, den er så fin og vil hænge på værelset i massage år

Anmeld

2. maj 2014

ønskebørn74

Dinsen skriver:

Hejsa...

Min bedste veninde ska have hendes 2. søn døbt, her i pinsen.. Jeg ska stå fadder, og vil rigtig gerne give en gave som kan bevares (håber i forstå hva jeg mener)

Jeg ved at bestik, sparegris og sådan bliver givet af de forskellige bedsteforældre, så det er ikke en mulighed...

Go Weekend..

Dinsen

Jeg har ellers aldrig været vild med sparebøsserne...

Men fadderne havde bare købt de fineste jeg nogensinde har set.. Lige min stil.. Drengene vil elske dem.. 

Anmeld

2. maj 2014

tarkoflen

Jeg er med på flagstang med indgravering, det har jeg både givet og fået og jeg er vild med det! Så kan det følge hende resten af livet og til hver fødselsdag

Anmeld

2. maj 2014

Malthe2010

Min veninde havde fået lavet sådan en bog til min ældste søns barnedåb, den er bare rigtig sød :-)

http://www.sjovbog.dk/xp/side.php?side=Personlige-boger&id=448&bid=&gclid=CL-d_ovcjb4CFSrncgodbqYALA

Anmeld

2. maj 2014

Mum33

Dinsen skriver:

Hejsa...

Go Weekend..

Dinsen

Bogen "Den lille prins"

Anmeld

2. maj 2014

Lotus86

Da jeg stod fadder for min venindes barn gav jeg en Paddingthon bog hvor jeg skrev en personlig hilsen i, og så en 'almindelig' dåbsgave også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.