Han skriger :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Henri84

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre
Elias har næsten lige været indlagt, og han reagerer ret voldsomt på det...
I dag fik han taget blodprøver i en anden forbindelse, og han har skreget lige siden
Han har skreget siden kl. 15 nu, og vi kan bare ikke gøre noget, det er SÅ hårdt
Han vil slet ikke røres, han kravler væk og skriger endnu mere hvis vi prøver
Ved ikke hvad vi skal gøre, han skriger bare
Han skulle egentlig i dagpleje i morgen, men det tror jeg slet ikke kommer til at gå, i går skreg han 20 min. efter jeg havde været væk fra ham 1 min. for at komme på toilet, og nu har han jo om sagt skreget siden kl. 15...
Han sidder bare på gulvet og skriger, vi har prøvet at tage ham op og trøste, men det gør bare det hele værre Han vil slet ikke røres...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

sundquist

Er der ikke noget galt med ham? Altså jeg tænker om han har ondt eller sådan noget.. Han skal da ikke være ked så længe..

Anmeld

10. august 2009

Cris

Åh det kender jeg godt! Min søn var også indlagt en gang og han blev panisk næste morgen. Om aftenen fik han taget masser af prøver og han sov relativ godt. Men meget tidligt (ca. kl halv seks) kunne han ikke længere sove og græd så meget. Ved middag kom vi hjem og han skreg og han vil ikke sove selv om han var så træt.... Han skreg og skreg. Jeg tog han op på min skuldere og fik lov til at falde i sovn mens jeg gik frem og tilbage. Men jeg kunne ikke lægge ham ned i sengen. Om natten var det samme. Han var lidt sådan i flere dag indtil han fald til ro igen. Jeg tror, at de oplever en situation, hvor de bliver så usikkert og det gør også ondt og de går i panik, med tanken om det skulle ske igen...

Tålmodighed tålmodighed og tålmodighed og bær ham så meget han har brug for det. Eventuel tag en tur med bilen, hvis du har eller nogle lange ture med vognen, så han kan sove lidt. Jeg håber, at det snart bliver godt igen!

Anmeld

10. august 2009

Englebisse

Nu ved jeg ikke lige hvad han fejler!? Kan forstå han har fået taget nogle blodprøver, men til hvad?
Jeg tænker også om han har ondt siden han skriger. Jeg synes jo at I skulle ringe til en vagtlæge eller ringe 1 gang for end 1 gang for lidt.

Anmeld

10. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Måske han "bare" er blevet forskræket og meget BANGE over selve indlæggelsen, og så kommer de der blodprøver lige oveni.
Jeg kender ikke jeres historie, men måske i skal gøre et eller andet for og hjællpe ham. Altså andet en der i har gjort. Gå en meget lang tur med ham, lade ham falde i søvn i barnevognen og når han så sover ligger i ham så i sin egen seng.

Men det er alligevel sent, så mon ikke han sover nu.

Anmeld

10. august 2009

Henri84

Er ret sikker på det 'bare' er en reaktion, tror ikke der er andet galt... Han har lige været indlagt 2 1/2 uge hvor han var rigtig syg, lå med sonde, cpap osv...
Vi har været hjemme en uges tid, men i dag var vi til børnelæge, og blev efterfølgende sendt på sygehuset til blodprøver, så han kan blive udredt for allergi (han er MEGA astmabarn) og så har han ellers skreget lige siden...
Vi må slet ikke røre ham, han kravler fra os når vi nærmer os, og hvis vi tager ham op, så laver han flitsbue og gør alt for at komme ned igen

Anmeld

10. august 2009

Henri84

Og det ene dæk på barnevognen er desværre fladt, så vi kan ikke en gang gå en tur med barnevognen

Anmeld

10. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Henri84 skriver:

Er ret sikker på det 'bare' er en reaktion, tror ikke der er andet galt... Han har lige været indlagt 2 1/2 uge hvor han var rigtig syg, lå med sonde, cpap osv...
Vi har været hjemme en uges tid, men i dag var vi til børnelæge, og blev efterfølgende sendt på sygehuset til blodprøver, så han kan blive udredt for allergi (han er MEGA astmabarn) og så har han ellers skreget lige siden...
Vi må slet ikke røre ham, han kravler fra os når vi nærmer os, og hvis vi tager ham op, så laver han flitsbue og gør alt for at komme ned igen

Ja en reaktion på det hele, det er som nok det.
Er der ikke noget i plejer og gøre, som han bare elsker?

Anmeld

10. august 2009

Pingu

Phuu ha lille mand!

Jeg synes ikke "bare" det er en reaktion, det er ihvertfald en meget kraftig reaktion!

Det lyder som om han er blevet skræmt meget voldsomt idag. Hvor gammel er han?

Jeg ville mene at du, som mor, skal tage ham op holde ham tæt ind til dig og tale beroligende og kærligt til ham. Sæt dig i sofaen så han ikke kan sprælle sig fri og tal og tal i et roligt leje. Fortæl om noget rart om ting han er glad for, hele tiden i et roligt stille stemmeleje. Han skal tæt på indtil han genvinder tilliden og finder trøst i dine arme.

På een eller anden måde forbinder han jer nok med smerten han har været igennem idag og det må skræmme ham rigtig meget så han skal finde ud af at sammen med dig og hos dig er der trygt!

Læg dig evt med ham, men hold ham tæt ind til dig! Og tal og syng for ham!

Håber han snart finder ro igen, lille bitte mand!!!
Knus
Henriette

Anmeld

10. august 2009

Henri84

Pingu skriver:

Phuu ha lille mand!

Jeg synes ikke "bare" det er en reaktion, det er ihvertfald en meget kraftig reaktion!

Det lyder som om han er blevet skræmt meget voldsomt idag. Hvor gammel er han?

Jeg ville mene at du, som mor, skal tage ham op holde ham tæt ind til dig og tale beroligende og kærligt til ham. Sæt dig i sofaen så han ikke kan sprælle sig fri og tal og tal i et roligt leje. Fortæl om noget rart om ting han er glad for, hele tiden i et roligt stille stemmeleje. Han skal tæt på indtil han genvinder tilliden og finder trøst i dine arme.

På een eller anden måde forbinder han jer nok med smerten han har været igennem idag og det må skræmme ham rigtig meget så han skal finde ud af at sammen med dig og hos dig er der trygt!

Læg dig evt med ham, men hold ham tæt ind til dig! Og tal og syng for ham!

Håber han snart finder ro igen, lille bitte mand!!!
Knus
Henriette

Han er 11 1/2 mdr... Hans far sidder med ham nu og prøver, jeg har efterhånden opgivet
Håber bre snart han vil overgive sig til søvnen, så han kan få slappet lidt af... Forhåbentlig er det bedre i morgen

Han vil heller ikke have sut eller bamser eller andre ting som plejer at kunne trøste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.