Det der med veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Ja lige præcis, føler lidt man har forbipasseret den chance da man sluttede i skole

Ja netop :/ .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Har været inde og lurer.. føler mig bare lidt forkert i at man skriver om man skal være veninder 

Du kan da altid prøve og se om der ikke er nogen du klikker med inden du spørger om i skal være veninder, man starter jo heller ikke ud med at spørge om man skal være kærester husk at de fleste derinde er i samme situation som dig, og der sidder måske en derinde som mangler en lige præcis som dig

Anmeld

1. maj 2014

Papillon

Loa skriver:

Ja lige præcis, føler lidt man har forbipasseret den chance da man sluttede i skole

Ork der er da håb endnu Min mor mødte sin nuværende tætteste veninde, da hun var lige omkring 50. De mødte hinanden, fordi de kom til at sidde på kontor sammen.

Ellers kunne fritidsinteresser være et bud på, hvor man møder mennesker, man muligvis svinger med  

Anmeld

1. maj 2014

Loa

Papillon skriver:

Ork der er da håb endnu Min mor mødte sin nuværende tætteste veninde, da hun var lige omkring 50. De mødte hinanden, fordi de kom til at sidde på kontor sammen.

Ellers kunne fritidsinteresser være et bud på, hvor man møder mennesker, man muligvis svinger med  

Ja arbejdet er selvfølgelig altid en mulighed.

Kan bare ikke lige se hvilken fritidsinteresse man skulle gå til.
Måske man bare skulle lave sådan et veninde-video-cv og lægge på nettet, eller måske veninde-speed dating

Anmeld

1. maj 2014

Victoria2013

Anonym skriver:

Øv hvor er jeg træt af ikke at have en ordentlig veninde som jeg kan fortælle alt til. Jeg har samtlige veninder, men aldrig en jeg kan regne med når det rigtig kommer til stykket. Der er ikke en jeg kan fortælle alle mine problemer til (Ikke fordi jeg har særlig mange..) Og ikke en jeg kan ringe til bare for at snakke.

Jeg har den egoistiske veninde (Hende der ALTID snakker om sig selv..)

Jeg har den deprimeret veninde (Hende der ikke kan holde for mange mennesker ud og ikke kan rumme andres problemer)

Jeg har en on-off veninde (Også altid om hende..)

Jeg har den basis veninde (Hende man hygger med og tøsesludre, men bliver aldrig privat..)

Jeg savner virkelig en god veninde  er så jaloux når jeg ser hvordan andre har en bedsteveninde  og jeg er så dum til at finde nye veninder...

Jeg har en del angst med at møde nye mennesker.. og er ret stille og er ofte med de samme mennesker, så kan ikke rigtig finde nye veninder 

Kender det så udemærket. Syntes også altid man hører om dem som har veninder de bare "kan ringe til kl. 3 om natten for at snakke" og som altid er der, og sådan en veninde har jeg bare aldrig haft - og jeg er i 30'erne nu.

Jeg har nogle veninder og bekendtskaber tilbage fra folkeskolen, men vi er slet ikke tætte mere og vi har aldrig været SÅ tætte. Jeg har enkelte veninder jeg kalder "bedste veninder" (nok en 2-3 stykker), men stadig ingen af den type jeg snakker om ALT med og som jeg ved jeg bare kan ringe til og så er de der for mig.

Og jeg har prøvet de dér sider man kan søge efter veninder, men det er bare ikke så nemt... har haft en del oplevelser som gør at jeg i forvejen har svært ved at åbne mig op og turde stole på andre. Men ville bare sige du er ikke den eneste i verden som har det sådan

Anmeld

1. maj 2014

eliasmum

Hehe nu blander jeg mig totalt men loa og victoria2013 i er begge fra 2630... Måske i sku prøve at snakke sammen ;P

Anmeld

1. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Mine pt tætteste veninder har jeg mødt over nettet. - Der var en af dem der søgte andre unge (vi er alle mellem 18 og 25 år) gravide i nærområdet og vupti så var vi et par stykker. I den gruppe er det da helt klart at der er nogle man klikker med bedre end andre, men jeg synes virkelig jeg har fået nogle gode veninder af den vej. Og jeg var ellers lige flyttet til nu by hvor jeg ingen kendte. 

- Dette skriver jeg mest for sådan sige at der altså er god mulighed for at møde nogle rigtig gode veninder over nettet, hvis bare man tør kaste sig ud i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.