Hvordan skal vi indrette os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
3 synes godt om
1. maj 2014

Anonym trådstarter

Vi bor i en 85 kvm lejlighed. 

Underetagen består af 2 værelser et lille et og et lidt større. Toilet, køkken og spisekrog. 

Øverste etage består af kæmpe stue og 1 værelse. Vi påtænker dog at lave en skillevæg så vi får et ekstra værelse ovenpå. 

Vi har et barn på snart 3 år og venter en lille. 

Pt pt har vi soveværelset i det lille værelse nedenunder og vores store har værelse i det store værelse nedenunder. 

(Værelserne hænger sammen dvs vores datter skal igennem vores soveværelse for at komme til sit. Laver vi skillevæg ovenpå bliver det ligesådan , altså sammenhængende ) 

vi vil enormt gerne ud af det lille værelse da der kun akkurat er plads til vores dobbelt seng. Men vi vil ikke rykke ovenpå og lade vores 3 årige være alene på underetagen. Samtidig tænker vi også hvordan med den lille ny? Når den skal have værelse? 

Så, hvordan ville i indrette jer? Med eller uden skillevæg og med hvem i hvilke værelser? 

Håber ikke min tekst er for forvirrende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

LinLin

Kunne man lave soveværelse til den store i jeres nuværende lille værelse og så flytte jer plus baby ind i det store...? Og så lave legeværelse ovenpå indtil I synes hun er stor nok til at være på en anden etage

Jeg ville godt "turde" sove på en anden etage end min ældste da han var tre år, men jeg ville ikke have gjort det med nummer to

Anmeld

1. maj 2014

Papillon

Når den lille skal på eget værelse, kunne den så muligvis dele værelse med den store Hvis de kan sove sammen uden problemer, ville jeg nok vælge den løsning, indtil den store (/i er klar til at den store) kan sove på etagen for sig selv.

Til sammenligning delte jeg værelse med min lillebror, til jeg var 6-7 år, hvorefter jeg fik værelse i stueetagen, mens resten sov på 1. sal. Der var ingen problemer, og min lillebror sov faktisk bedst, da han delte værelse først med mig og senere vores mindste lillebror

Anmeld

1. maj 2014

Loa

Kan de to værelser i bunden slåes sammen? Så det kunne være stue?
Ville have det allerbedst med soveværelse og to børneværelser oven på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.