Middag til 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
8 svar
4 synes godt om
1. maj 2014

Anitta Kristiansen

Jeg står i en situation hvor vi får besøg i morgen, hvor vi skal lave noget mad. Men den ene kan ikke tåle mælk og æg, så er ikke sikker på hvad jeg kan lave, og er ikke let når manden hele tiden kommer med forslag hvor det hvert fald er i.
så i må meget gerne komme med forslag til noget aftensmad og gerne noget godt dessert så vil i bare være så skønne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

BabyMiracle <3

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg står i en situation hvor vi får besøg i morgen, hvor vi skal lave noget mad. Men den ene kan ikke tåle mælk og æg, så er ikke sikker på hvad jeg kan lave, og er ikke let når manden hele tiden kommer med forslag hvor det hvert fald er i.
så i må meget gerne komme med forslag til noget aftensmad og gerne noget godt dessert så vil i bare være så skønne!

Har du søgt på Google  ?

Anmeld

1. maj 2014

A&F

To hele kyllinger som er godt marineret, med kartofler og diverse grøntsager omkring det. Og en lækker salat til. Dessert hmm...

Anmeld

1. maj 2014

Anitta Kristiansen

BabyMiracle <3 skriver:

Har du søgt på Google  ?

Jeg er ikke så gode venner med google når det kommer til opskrifter og har så dårlig fantasi når det kommer til mad. elsker at lave mad, men hader begrænsninger.

Anmeld

1. maj 2014

Anitta Kristiansen

A&F skriver:

To hele kyllinger som er godt marineret, med kartofler og diverse grøntsager omkring det. Og en lækker salat til. Dessert hmm...

Det lyder som en god idé. Det er også ved at være meget længe siden at vi har fået det.

Anmeld

1. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg hopper også med på den med en hel kylling, stegt i ovnen. Dertil friske rodfrugter, skåret i stykker/ stænger, krydret med rosmarin, basilikum, oregano og lidt oliven olie.

Klip kyllingen midt over, gnub den med citron, salt, friske urter, feks rosmarin, persille eller hva du lige ka li. Lig den på risten, midt i ovnen. Stil pladen med rodfrugter under, så det drypper ned på dem.

Salat, med jordbær, rukula salat, vindruer, melon, ristet pinja kerner, balcamico olie, oregano. 

Dessert, ku evt være chokladekage uden æg, med frugt. Vh stine

Anmeld

1. maj 2014

Anitta Kristiansen

StineW79 skriver:

Jeg hopper også med på den med en hel kylling, stegt i ovnen. Dertil friske rodfrugter, skåret i stykker/ stænger, krydret med rosmarin, basilikum, oregano og lidt oliven olie.

Klip kyllingen midt over, gnub den med citron, salt, friske urter, feks rosmarin, persille eller hva du lige ka li. Lig den på risten, midt i ovnen. Stil pladen med rodfrugter under, så det drypper ned på dem.

Salat, med jordbær, rukula salat, vindruer, melon, ristet pinja kerner, balcamico olie, oregano. 

Det lyder lækkert sådan som du beskriver det. det vil jeg købe ind til i morgen. ligger og bliver helt sulten mens jeg ligger i sengen, dog har jeg næsten lige spist, men er jo som sagt gravid så mad frister altid.

Anmeld

2. maj 2014

Anitta Kristiansen

StineW79 skriver:

Det blev rigtig godt, og de kunne li og spise det hele, så det var lækkert. Tak for det råd! nu kan jeg sove og være godt mæt

Anmeld

2. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det blev rigtig godt, og de kunne li og spise det hele, så det var lækkert. Tak for det råd! nu kan jeg sove og være godt mæt

Det var i hvert fald så lidt! Og dejligt de ku li det. Her er det i hvert fald en af mine farvoritter! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.