Hurtig hjælp til bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2014

Pigent

Jeg har brug for hjælp til at finde en bh.
Jeg har en kjole med tynde stropper og gør ikke noget hvis man kan se noget af bh stropperne. Lige nu bruger jeg komfort bher og almindelig bher er slet ikke mulighed for mig fordi de sidder så dårligt. Har prøvet flere størrelser, mærker, dyre og billig.
Har prøvet at bestille flere forskellig bh topper, men de løfter ikke rigtig mit bryst og det ser ikke godt ud. En komfort bh ser heller godt ud under fordi de går langt op foran og har tykke stropper. Så søger en bh med tynde stropper, men som ikke lukkes i ryggen eller foran. Kan man ikke få en sports bh med tynde stroppe eller noget andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Klumpe-dumpe

Pigent skriver:

Jeg har en kjole med tynde stropper og gør ikke noget hvis man kan se noget af bh stropperne. Lige nu bruger jeg komfort bher og almindelig bher er slet ikke mulighed for mig fordi de sidder så dårligt. Har prøvet flere størrelser, mærker, dyre og billig.
Har prøvet at bestille flere forskellig bh topper, men de løfter ikke rigtig mit bryst og det ser ikke godt ud. En komfort bh ser heller godt ud under fordi de går langt op foran og har tykke stropper. Så søger en bh med tynde stropper, men som ikke lukkes i ryggen eller foran. Kan man ikke få en sports bh med tynde stroppe eller noget andet?

http://m.zalando.dk/h-i-s-sports-bh-er-hvid-4hi41b 002-002.htm

l

http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/sporty-strap-bra -black

Anmeld

1. maj 2014

serinasmor

Pigent skriver:

Jeg ville altså gå ind og blive målt et sted så du kan få hjælp til at finde din størrelse og dermed finde de bher med tynde stropper du ønsker dig

Anmeld

1. maj 2014

Maja88

Hvad str er du

Anmeld

1. maj 2014

Pigent

Tak for dine link. Jeg er blevet målet men de sidder bare dårlig. 75 b/c bruger jeg jeg prøver hm

Anmeld

1. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Denne her er godt nok i uld, så den er nok lidt varm her til det kommende sommervejr, men det var lige det bedste jeg kunne finde på en hurtig google søgning. Det kan jo være at de har en sommermodel, det har jeg ikke undersøgt

http://www.spejdersport.dk/devold-w-pulse-bra.aspx

Anmeld

5. maj 2014

Pigent

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.