Fødselsdag med nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer, er anonym da familie medlemmet er her inde..

Sagen er den at vi er inviteret til fødselsdag.. Jeg har termin D. 10 maj og fødselsdagen er D. 24 maj.. Vi ved at jeg har født senest D. 17 maj..

Mit spørgsmål: ville i tage til fødselsdag når baby er så ny? Vi er begge enige om at vi ikke rigtig har lyst, men familien synes det er for dårligt at vi ikke tager med.. Jeg tænker bare at baby er ikke særlig gammel, det er vores første barn så det er helt nyt og vi kender ikke rigtig baby endnu.. Men når det ene familie medlem efter det andet siger vi burde tage med begynder vi at tænke om vi bare er pylrede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Karina84

Hmm det kommer jo an paa hvilket barn i faar, fødselsforløbet, hvordan i er, hvilken slags fødselsdag det er osv. 

Hvis I ikke har lyst, saa skal i ikke, og jeg kan godt følge hvis i allerede nu melder ud at i ikke har lyst. Men, kan i ik vente og se hvad overskuddet er til og saa sige at enten kommer i eller ikke?

Anmeld

1. maj 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi lukker denne tråd og holder den anden åben. det er mere overskueligt

Mvh Staff

Anmeld

1. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi tog til barnedåb under 1 uge efter, at vi havde fået vores pige. Hun sov bare fra det hele.

Så ja, jeg mener godt, at I kan tage til fødselsdag, hvis alt er som det skal være. Jeg kan godt forstå, at familien bliver skuffet.

Men hvorfor siger I ikke bare, at som udgangspunkt kommer I, men at I tager jer det forbehold for, at se hvordan jeres barn er og hvordan dagene forløbe op til fødselsdagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.