Ondt når jeg synker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.239 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2014

Stumpen

Jeg ved godt at I ikke er læger, men vil høre om nogen har prøvet noget lignende og hvor længe det varer...

jeg har siden torsdag haft ondt i halsen når jeg synker -oppe hvor man kan sige halsen starter.. Når jeg synker spyt gør det ondt, når jeg spiser gør det endnu mere ondt, det er som om det øverste snørre sig sammen når jeg vil synke..

jeg er ikke forkølet, hoster eller lign, så får nok ikke det store ud af at ringe til lægen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

StudPsyk

Stumpen skriver:

Jeg ved godt at I ikke er læger, men vil høre om nogen har prøvet noget lignende og hvor længe det varer...

jeg har siden torsdag haft ondt i halsen når jeg synker -oppe hvor man kan sige halsen starter.. Når jeg synker spyt gør det ondt, når jeg spiser gør det endnu mere ondt, det er som om det øverste snørre sig sammen når jeg vil synke..

jeg er ikke forkølet, hoster eller lign, så får nok ikke det store ud af at ringe til lægen 

Jeg ville nu alligevel blive podet for en halsbetændelse. Nu har jeg haft halsbetændelse 5 gange på 2 måneder. Første gang havde jeg høj feber, anden gang mild feber, og de andre gange har jeg kun haft de symptomer du beskriver. Og det var alle gangene streptokokudløst halsbetændelse som krævede penicillin. Kan du se i spejlet, om dine mandler er hævede? 

Anmeld

30. april 2014

Stumpen

Janne T. skriver:

Jeg ville nu alligevel blive podet for en halsbetændelse. Nu har jeg haft halsbetændelse 5 gange på 2 måneder. Første gang havde jeg høj feber, anden gang mild feber, og de andre gange har jeg kun haft de symptomer du beskriver. Og det var alle gangene streptokokudløst halsbetændelse som krævede penicillin. Kan du se i spejlet, om dine mandler er hævede? 

Nej, det synes jeg ikke at jeg kan... Men det kan da godt være at jeg skulle give lægen et kald så...

Anmeld

30. april 2014

Vivienne

Stumpen skriver:

Hejsa,

Jeg havde i en periode samme problemer. Blev så bekymret til sidst, at jeg kom til en øre-, hals-, næselæge. 2 gange på ca. et halvt år.

Jeg var bange for halskræft.

Heldigvis var der ikke noget at komme efter. Jeg kom frem til at det var stres der gjorde, at jeg ikke kunne synke...

Kan du være stresset?

Anmeld

30. april 2014

Stumpen

Janne T. skriver:

Havde du manglende appetit?

Anmeld

30. april 2014

Stumpen

Vivienne skriver:

Hejsa,

Jeg havde i en periode samme problemer. Blev så bekymret til sidst, at jeg kom til en øre-, hals-, næselæge. 2 gange på ca. et halvt år.

Jeg var bange for halskræft.

Heldigvis var der ikke noget at komme efter. Jeg kom frem til at det var stres der gjorde, at jeg ikke kunne synke...

Kan du være stresset?

Nej det synes jeg ikke umiddelbart at det kan være..

Anmeld

30. april 2014

Carina:-)

Men jeg ville lige give lægen et kald.

Det er sikkert harmlost,men rart lige at blive tjekket

Anmeld

30. april 2014

M &.I

Stumpen skriver:

Det få jeg en gang i mellem , bland citron og honing og drik lidt efter lidt med ske. det skal blandes godt så den linger lidt vand det hjælper, Eller honing og smør i ske. 

Anmeld

30. april 2014

Findusinde

Synes du skal ringe til lægen... sidst jeg havde det sådan havde jeg en byld i halsen... men det var mest i venstre side jeg havde ondt....

God bedring :-)

Anmeld

30. april 2014

Stumpen

Jeg prøver at ringe, så må vi se om de vil se mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.