hjælp til engelsk opgave niv. E

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. april 2014

bobbles

hej søger lidt hjælp. vi har fået en stor dokumentations opgave for, som afslutning på niv. E. vi skal enten skrive om personer eller steder. jeg har så valgt at skrive om Henning Jørgensen, ham som er valgt til verdens bedste tattovør, som har Royal Tatto i Helsingør. Men er interesseret i at vide hvorfor er han egentlig valgt som verdens bedste? hvad er det der gør at han er den bedste? har googlet en masse men synes ikke jeg kan få svar på mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2014

Rockertand

bobbles skriver:

hej søger lidt hjælp. vi har fået en stor dokumentations opgave for, som afslutning på niv. E. vi skal enten skrive om personer eller steder. jeg har så valgt at skrive om Henning Jørgensen, ham som er valgt til verdens bedste tattovør, som har Royal Tatto i Helsingør. Men er interesseret i at vide hvorfor er han egentlig valgt som verdens bedste? hvad er det der gør at han er den bedste? har googlet en masse men synes ikke jeg kan få svar på mit spørgsmål

Ring og spørg, om du må få et telefoninterview?

Anmeld

30. april 2014

Karina84

Ja ring til ham, eller kontakt dem der har kaaret ham?

Tænker der maa være et udvalg/forbund der har kaaret ham og det er vel dem der ved hvorfor det lige er blevet ham 

Anmeld

30. april 2014

Isabella_mor

Ja. Ring derned, eller send ham en mail.

Anmeld

30. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ved det er noget med at de har konkurrencer i USA hvor der kommer tattovører fra hele verden og konkurrer om at være bedst indenfor faget over forskellige kategorier...

Fedt nok at han blev valgt til det

har kun mødt ham der har i Ringsted der også var pænt højt i listen

Men ja spørg ham om der er tid til et hurtigt interview

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.