Mariehøns :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Slettet

Hvor har der bare været mange mariehøns i år! Jeg syntes engang at de var så søde, men nu væmmes jeg altså

Vidste I forresten at mariehønen er verdens mest lidderlige dyr? (kilde: Dokumentar over Dr2) ...Det giver jo sangen "Mariehønen evigglad" en helt ny betydning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Rasmine

Enig!
Jeg hader dem også nu.
Og så de der svirre fluer, de små bier, som ikke stikker.

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Hvor har der bare været mange mariehøns i år! Jeg syntes engang at de var så søde, men nu væmmes jeg altså

Vidste I forresten at mariehønen er verdens mest lidderlige dyr? (kilde: Dokumentar over Dr2) ...Det giver jo sangen "Mariehønen evigglad" en helt ny betydning!

Åh ja, dere r rigtig mange! MIn søn på 2 år er helt tosset med dem og de må gerne kravle på hans arm og det hele....og han er helt vild med sangen.....

..men nej, jeg vidste absolut ikke det om det lille, ellers så uskyldige dyr

Anmeld

10. august 2009

Slettet

lonemus skriver:

Åh ja, dere r rigtig mange! MIn søn på 2 år er helt tosset med dem og de må gerne kravle på hans arm og det hele....og han er helt vild med sangen.....

Jah de ser nemlig så uskyldige ud! De små lidderlige bæster

Anmeld

10. august 2009

LineD

Åh ja, jeg er ved at GÅ TIL!!

Herhjemme er udstuen tappeseret med dem, et rundhåndet antal derude er nok på 3000-4000 vi bor lige ved vandet...
Man kan ikke se gulvtæppet derude, ej heller se ud af galspartiet så fulde af matiehøns er de...

Jeg synes heller ikke de er søde mere!
ØV for et møgdyr

Anmeld

10. august 2009

JonTri

HAHAHAHAHAHA... Det mest liderlige dyr - tænk at en lille mariehøne slår den store stygge menneske mand.

Hmm jeg to 3 "høns" ud af munden på min søn i går, men de er ikke i overdrevet antal her - endnu. Det er de der hestebræmse bier ting til gengæld - møgdyr der ikke gavner...

Anmeld

10. august 2009

Vingummien

Ahhh så forstår jeg bedre de er så omklamrende

Anmeld

10. august 2009

LineD

:O Liderlige bæster!
Så er det jo faktisk et horehus og ikke en udstue jeg har mere!
YIKS!

Anmeld

10. august 2009

linemus

lonemus skriver:

Her er de også et kæmpe hit for Nanna og Signe også på 2 år. De kalder dem "Høneglad"  Jeg synes simpelthen, det er det dejligste ord Signe går helt amok, når hun ser en, hvilket sker tit, og skriger "HØNEGLAD" alt hvad hun kan. Hun skal også helst have dem kravlende hele tiden, mens Nanna ivrigt siger: "op på Signes finger". Hun skal ikke nyde noget af at røre ved dem selv

Anmeld

10. august 2009

lonemus

LineD skriver:

:O Liderlige bæster!
Så er det jo faktisk et horehus og ikke en udstue jeg har mere!
YIKS!

Ha-Ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.