Hvor er min pakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2014

StudPsyk

Nogen der har prøvet noget lignende, for jeg forstår altså ikke lige det her.

Bestilte en bog, som blev sendt i går. Som i kan se på billedet har den været godt på vej, og jeg har bedt om at få den leveret i pakkeboks 8249.

Jeg har siddet og fulgt min pakke på track og trace, og det sidste punkt "Pakke uden omdeling 8249 Pakkeboks 8249" forstod jeg som om, at den nu var ankommet til pakkeboksen. Det giver jo mening når den allerede har været omkring Taulov, dernæst Århus pakkecentral, og så næste punkt. Men eftersom jeg ikke fik nogen besked om jeg kunne hente, spurgte jeg post DKs kundeservice, som sagde den ikke var i pakkeboksen endnu, og jeg skulle kigge igen om eftermiddagen i dag.

Men jeg har stadig ikke fået besked. Så forstår jeg bare ikke hvor min pakke kan være, hvis den tidligt i morges forlod Århus pakkecentral, og når der står pakkeboksen på listen som det sidste nye punkt. Er lidt nervøs for om det er post DK der har f'et up..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

SandraXOXO

Det er post.DK hvem kan blive kloge på dem. ;-) der er vel et pakkebud der ikke lige har gidet stå ud af bilen og aflevere pakker i boksene og har tænkt, nja, Det kan vente til i morgen. Vildt irriterende!

Anmeld

29. april 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Det har vi oplevet før! Ringede til post Danmark som sagde at de åbenbart kunne skrive ankommet til posthus, uden det faktisk passede....

Anmeld

29. april 2014

FruStolpe

Janne T. skriver:

Nogen der har prøvet noget lignende, for jeg forstår altså ikke lige det her.

Bestilte en bog, som blev sendt i går. Som i kan se på billedet har den været godt på vej, og jeg har bedt om at få den leveret i pakkeboks 8249.

Jeg har siddet og fulgt min pakke på track og trace, og det sidste punkt "Pakke uden omdeling 8249 Pakkeboks 8249" forstod jeg som om, at den nu var ankommet til pakkeboksen. Det giver jo mening når den allerede har været omkring Taulov, dernæst Århus pakkecentral, og så næste punkt. Men eftersom jeg ikke fik nogen besked om jeg kunne hente, spurgte jeg post DKs kundeservice, som sagde den ikke var i pakkeboksen endnu, og jeg skulle kigge igen om eftermiddagen i dag.

Men jeg har stadig ikke fået besked. Så forstår jeg bare ikke hvor min pakke kan være, hvis den tidligt i morges forlod Århus pakkecentral, og når der står pakkeboksen på listen som det sidste nye punkt. Er lidt nervøs for om det er post DK der har f'et up..

Jeg har skrevet en PB til dig.

Anmeld

29. april 2014

mrhl

Jeg har engang arbejdet i en postbutik. Og da kom også somme tider kunder der skulle hente pakker som ikke var ankommet endnu. Når pakken , når den kommer til posthuset (i dette tilfælde boxen) vil der komme en ny meddelelse hvor der står ANKOMMET til'.... Hvorfor post dk har valgt at der skal være den der scanning midt i det hele , forståeligt , kan forstås som om pskken er ankommet, er mig en gåde.... Har godt nok modtaget flere end én skideballe fra kunder der var gået forgæves

Hvor din pakke er, er et godt spørgsmål, men vil skyde på i en postbil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.