Han vil bare ikke spise (baby 7 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2014

Anonym trådstarter

Han vil overhovedet ikke have flaske mere, i dag har lignet de seneste uge-10 dage

Grød til morgen kl. 07.00, spist ok

Flaske til formiddag kl. 10, spist max 40 ml

Tilbudt grød til middag kl. 12.30, intet, derefter flaske, intet

Grød kl. 15, ok under halvvejs tvang

Bliver tilbud grød her kl. 17.30 men tvivler stærkt på jeg får noget i ham

Hans godnat flaske kl 19/19.30 vil han heller ikke have?????

Spiser ikke om natten....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Han vil overhovedet ikke have flaske mere, i dag har lignet de seneste uge-10 dage

Tilbyder du ham nok vand?  Det er en periode.  Så længe han har våde bleer og spiser lidt er det ok.

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Tilbyder du ham nok vand?  Det er en periode.  Så længe han har våde bleer og spiser lidt er det ok.

Ja,  det eneste jeg kan få i ham 

Anmeld

29. april 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Hvis du kigger på ham, virker/ser han så sund og rask - og er ellers glad??

Anmeld

29. april 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Hvis du kigger på ham, virker/ser han så sund og rask - og er ellers glad??

Ork ja, han er glad og leger som han plejer, men 2 måltider pr. døgn i snart 14 dage, er bare ik meget :/

Anmeld

29. april 2014

nanan78

Profilbillede for nanan78

Du bør for god ordens skyld få tchekket hans urin. Blærebetændelse kan vise sig som kvalme og spisevægring hos de små? Er han lidt snottet? Det kan nemlig også give madlede, selvom de ellers er glade.

Anmeld

1. maj 2014

Clisolka

Jeg har haft masser af de perioder med begge mine børn. 

Jeg husker hvor frustreret jeg var med den første, når ikke hun ville spise, men det var primært ved tandfrembrud og sygdom - og ham her, novra.... 

Lige i disse dage har vi en periode, hvor han absolut intet vil have (7½ mrd)! Nu fik jeg lidt yoghurt i ham 

Sidste uge var han snottet, så der ville han kun have sin flaske..  Nu tror jeg bisserne driller... Kan de dumme bisser ikke snart bryde igennem 

Hvordan er det med bisser hos jer - er der kommet nogle?

Anmeld

1. maj 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Jeg har haft masser af de perioder med begge mine børn. 

Jeg husker hvor frustreret jeg var med den første, når ikke hun ville spise, men det var primært ved tandfrembrud og sygdom - og ham her, novra.... 

Lige i disse dage har vi en periode, hvor han absolut intet vil have (7½ mrd)! Nu fik jeg lidt yoghurt i ham 

Sidste uge var han snottet, så der ville han kun have sin flaske..  Nu tror jeg bisserne driller... Kan de dumme bisser ikke snart bryde igennem 

Hvordan er det med bisser hos jer - er der kommet nogle?

Jeg knækkede koden til flasken, han vil have hans mælk KOLDT, og ikke lunet som han ellers plejer, får han den iskold spiser han det hele

Bisserne har jeg syntes var på vej længe, jeg kan se den lyse streg i undermunden ved de to midterste, men det har jeg ku længe, og de ikke kommet frem endnu

MEN mit store problem, er at han IKKE vil åbne munden ved grød, han lukker fuldstændig i, uanset hvad det er, og det plejer han ellers ikke,

det har stået på i over 3 uger nu, og han klapper læberne i som en østers!

What to do....

Anmeld

1. maj 2014

FF

Tror ikke der så meget at gøre , tror det er en periode.

Min datter havde mangel perioder havde perioder hvor hun kun havde lyst til yougurt, mælk osv kan ikke helt huske det

Hvad med forskellig slags grød?, måske noget barnet selv kan tage I (stykke frugt/grønt), ved ikke om det er for tidligt.

barnet er glad, leger og har våd ble  så det virker alt til at være som det skal men forstå godt at du ikke ved hvad du skal gøre

Anmeld

2. maj 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg knækkede koden til flasken, han vil have hans mælk KOLDT, og ikke lunet som han ellers plejer, får han den iskold spiser han det hele

Bisserne har jeg syntes var på vej længe, jeg kan se den lyse streg i undermunden ved de to midterste, men det har jeg ku længe, og de ikke kommet frem endnu

MEN mit store problem, er at han IKKE vil åbne munden ved grød, han lukker fuldstændig i, uanset hvad det er, og det plejer han ellers ikke,

det har stået på i over 3 uger nu, og han klapper læberne i som en østers!

What to do....

Ja, den kode knækkede min kæreste også i går! Han prøvede at give ham en lunken flaske og vupti, så spiste han hele flasken... Jeg prøvede med lidt øllebrød i går, men han er også fuldstændig lukket som en østers - ikke om han vil have andet end sin flaske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.