Hvad vil dit barn gerne være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Fines mor

Min datter på 5½ år har længe sagt at hun gerne vil  være pigedoktor, så skal hun overtage praksis hvor vores egen læge sidder :-)
Nogle gange vil hun også gerne være rockstjerne hihi

Isabella på 3½ år har ikke sagt noget om hvad hun gerne vil være - endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Marie på 5 vil gerne være pædagog og arbejde nede i den institution hun selv går i... bare inde i vuggestuen
I dag snakkede hun godt nok om at hun i stedet ville være læge. Hun har rendt rundt med et tørklæde for munden hele dagen, for sådan ser læger ud når de "reparerer"   Skøre unger... !

Anmeld

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Alexander er næsten 3 og har ikke snakket om hvad han gerne vil være. Men måske noget med biler... han ses i hvert fald sjældent uden en bil i hånden

Anmeld

10. august 2009

HelleBelle

Malte vil være mekaniker OG fodboldspiller. han vil spille for det bedste hold i verden
Han er ret vild med biler, så han hyggede i sverige hvor de har så mange fine

Anmeld

10. august 2009

Vingummien

Tror Emil skal være noget inden for nedrivning af huse eller sådan, han skal altid smide med tingene og har man bygget et fint hus eller lign til ham så går er ikke længe før det ligger i den anden ende af huset i atomer

Anmeld

10. august 2009

Tina2

Ha ha, god tråd:-)

Min datter har en kæreste i børnehaven som hun har været helt vild med siden hun startede dernede for over 2 år siden:-)

En dag min mand hentede hende kom hun løbende med Casper (som er en lille tæt gut med hæs stemme- sååå nuttet) og så råbte han "heeeeej svigerfar!!! Mig og Filuca skal giftes og jeg skal være politibetjent og hun skal være frisør" :-)

Ha ha! Så hun er meget opsat på hun skal være frisør og give spray i håret der får det til at vokse hurtigere, he he.....

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Tina2 skriver:

Ha ha, god tråd:-)

Min datter har en kæreste i børnehaven som hun har været helt vild med siden hun startede dernede for over 2 år siden:-)

En dag min mand hentede hende kom hun løbende med Casper (som er en lille tæt gut med hæs stemme- sååå nuttet) og så råbte han "heeeeej svigerfar!!! Mig og Filuca skal giftes og jeg skal være politibetjent og hun skal være frisør" :-)

Ha ha! Så hun er meget opsat på hun skal være frisør og give spray i håret der får det til at vokse hurtigere, he he.....

Hahahahah hold k... hvor sødt!!!!

Anmeld

10. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jesse på 3 vil køre monstertrucks når han bliver stor

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Min store drenge har siden han var 2½-3 år sagt han ville være palæontolog...var så super godt at se folks ansigter når de bukkede sig ned og spurgte hvad han dog ville være og det lille menneske svarede palæontolog..mange anede ikke hvad det var, men det kunne han så forklare dem. Han har dog ændret det nu, da han i en alder af 12 år har fundet det han kan lide og er god til...nemlig matematik...han vil pt læse cand. polit....præcis som hans bio. ophav var....lidt vildt ikke, da denne jo ingen som helst indflydelse har haft, andet end klatten.
Min næste søn vil vidst være læge eller dyrlæge...han græd så tårene trillede da vi fik rejer her for nogle uger siden og han opdagede de havde æg..."man må da ikke slå dem ihjel med babyer...rejer er da også liv..." livet er svært og endnu sværere at gå rundt når der er liv alle steder man træder...
Den mindste er vidst der hvor han vil det samme som farmand..
Statistisk set så ender en af dem med at blive pædagog...nok den mellemste-smiler
Knus..

Anmeld

10. august 2009

ekzunz

Klara vil bare være Klara - men hun er også kun 3..... Lukas vil være rally-kører og til nød F1-kører....

Faren mener dog at han ender med at blive frisør og han lillesøster bliver jægersoldat.....meeeen han kan jo blive modigere senere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.