Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad sker der hvis man overskrider synsdatoen? Med ca en uge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er kommet nye regler, det er fået større konsekvenser, så jeg ville nok lige Google det spørgsmål..
MoarHvidovre skriver: Der sker ingenting
Der sker ingenting
Kan bare ikke inde noget på Google nemlig, for det meste er fra 2011 osv
Malthe2010 skriver: Der er kommet nye regler, det er fået større konsekvenser, så jeg ville nok lige Google det spørgsmål..
Anonym skriver: Kan bare ikke inde noget på Google nemlig, for det meste er fra 2011 osv
http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Syn-og-K%C3%B8ret%C3%B8jer/Syn-af-k%C3%B8ret%C3%B8jer/Periodisk-syn/Administrative-b%C3%B8der/Regler-om-administrative-b%C3%B8deforl%C3%A6g.aspx
Du kan vidst få en bøde på omkring de 2000.- mener jeg at der stod I mit brev fra sidst.
I praksis sker der vist ingenting, når det ikke er længere tid, men jeg er i tvivl, om jeres bilforsikring dækker, hvis der sker et uheld i perioden efter, at bilen skulle have været synet, selv om der kun er tale om en uge
Jeg er ret sikker på at der ikke sker alverden, med mindre at du bliver stoppet. Så klipper de pladerne og du får nok også en bøde.
Og så er der en der nævner det med forsikringen... Det ville jeg nok lige tjekke op på, for det kunne da godt tænkes at den ikke dækker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128