Ros til moderatorerne herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
8 svar
44 synes godt om
29. april 2014

An&Jo

Synes at moderatorerne herinde kræver en kæmpe ros for den indsats de gør..

Efter indlægget igår med hende der havde spist piller, gik der kun 5-10 minutter fra at jeg havde anmeldt til at jeg fik en mail om at de checkede op på problemet, og under en halv time senere var sagen videregivet til politiet..

Hvor er det fantastisk at vi har frivillige herinde på siden der er villige til at lægge mange timer i at den her side fungerer..

Jeg er imponeret, og endnu engang meget glad for at være landet på den her side, den dag for omkring 4 år siden..

det gør mig tryg at vide, at uanset om man er anonym eller ej, så kan man findes hvis man pludselig gør noget man fortryder og ikke har andre steder at henvende sig.. Præcis som den stakkels pige gjorde igår.. Håber hun har det bedre idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Troldemommi

An&Jo skriver:

Efter indlægget igår med hende der havde spist piller, gik der kun 5-10 minutter fra at jeg havde anmeldt til at jeg fik en mail om at de checkede op på problemet, og under en halv time senere var sagen videregivet til politiet..

Hvor er det fantastisk at vi har frivillige herinde på siden der er villige til at lægge mange timer i at den her side fungerer..

Jeg er imponeret, og endnu engang meget glad for at være landet på den her side, den dag for omkring 4 år siden..

det gør mig tryg at vide, at uanset om man er anonym eller ej, så kan man findes hvis man pludselig gør noget man fortryder og ikke har andre steder at henvende sig.. Præcis som den stakkels pige gjorde igår.. Håber hun har det bedre idag..

Åh nej dog, stakkels pige 

godt du meldte det, det er jo et råb om hjælp

Monica 

Anmeld

29. april 2014

tarkoflen

Enig!

Godt du fik det anmeldt så hurtigt, og at moderatorerne herinde handlede hurtigt!

Håber af hele mit hjerte, at den pige fik noget hjælp, inden det var for sent!

Anmeld

29. april 2014

Loa

tarkoflen skriver:

Enig!

Godt du fik det anmeldt så hurtigt, og at moderatorerne herinde handlede hurtigt!

Håber af hele mit hjerte, at den pige fik noget hjælp, inden det var for sent!

Helt enig.

Synes det er så forfærdeligt, det er jo helt tydeligt at pigen ikke ønskede at sige farvel til verden, for så havde hun aldrig skrevet herinde, men en masse piller kan bare ødelægge en helt masse fysisk, og det er jo virkelig tragisk hvis hun blot havde brug for en håndsrækning

Håber også hun får hjælp...

Anmeld

29. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg og resten staff takker for de pæne ord! Det er dejlig at vide, at vores arbejde er værdsat! 

I forhold til den konkrete sag, er vi også glade for at du og brugerne herinde reagerede så hurtigt. 

Rigtig god dag til jer alle!!

Med venlig hilsen

JulieE

Daglig leder

Anmeld

29. april 2014

thedreamer

Hvilken tråd var det?

Anmeld

29. april 2014

Flødebollen

An&Jo skriver:

Puha

Stakkels pige. Hold da op, jeg håber, hun får noget hjælp - det havde hun tydeligvis brug for.

Godt, der var nogle, der reagerede hurtigt!

Anmeld

29. april 2014

tarkoflen

Loa skriver:

Helt enig.

Synes det er så forfærdeligt, det er jo helt tydeligt at pigen ikke ønskede at sige farvel til verden, for så havde hun aldrig skrevet herinde, men en masse piller kan bare ødelægge en helt masse fysisk, og det er jo virkelig tragisk hvis hun blot havde brug for en håndsrækning

Håber også hun får hjælp...

Det kan forvolde forfærdelige skader og i værste fald føre til en lang og pinefuld død!

Jeg kender til en kvinde, der gjorde noget lignende og fortrød da det var for sent. Hun lå og tryglede personalet om at hjælpe hende, og det kunne de ikke, for hun var kommet for sent på sygehuset, det var så grusomt!

Anmeld

29. april 2014

Loa

tarkoflen skriver:

Det kan forvolde forfærdelige skader og i værste fald føre til en lang og pinefuld død!

Jeg kender til en kvinde, der gjorde noget lignende og fortrød da det var for sent. Hun lå og tryglede personalet om at hjælpe hende, og det kunne de ikke, for hun var kommet for sent på sygehuset, det var så grusomt!

lad os håbe hende her nåede at få hjælp i tide......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.