Bliver baby bagud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. april 2014

Anonym trådstarter

Min baby havde gulsot de første uger af hans liv og sov nærmest uafbrudt de første 3 uger og var kun meget kort vågen 1-2 uger efter. Vi var indlagt i 1 uge.

Kan jeg forvente at han vil være lidt bagud eller vil han følge det "almindelige"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik du ska være bekymret! Vh stine

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror ik du ska være bekymret! Vh stine

Han er bare 2 måneder nu og kommer sjældent med smil, pludre ikke, og øjenkontakt er heller ikke er hit, og når jeg snakker til ham, laver lyde eller ryster en rangle reagerer han ikke rigtig på det.

Anmeld

28. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Han er bare 2 måneder nu og kommer sjældent med smil, pludre ikke, og øjenkontakt er heller ikke er hit, og når jeg snakker til ham, laver lyde eller ryster en rangle reagerer han ikke rigtig på det.

Snak med din sundhedsplejerske OG læge om din bekymring, det er bedst med professionelle øjne på det

Anmeld

28. april 2014

Aabye

Anonym skriver:

Min baby havde gulsot de første uger af hans liv og sov nærmest uafbrudt de første 3 uger og var kun meget kort vågen 1-2 uger efter. Vi var indlagt i 1 uge.

Kan jeg forvente at han vil være lidt bagud eller vil han følge det "almindelige"?

Min dreng havde også gulsot, og sov også meget de første par uger.. Men han udviklede sig rigtig fint, da han var kommet sig over det.. Jeg ville ikke være bekymret.. 

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Snak med din sundhedsplejerske OG læge om din bekymring, det er bedst med professionelle øjne på det

Ja må lige ringe til sp imorgen. Synes jeg har givet det lidt tid nu og tænkt at alle jo ikke er lige hurtige. Men synes alligevel man bliver lidt nervøs.

Anmeld

28. april 2014

Ciss

Min datter var ofte syg og indlagt og dermed til dels bagefter fysisk de første seks måneder af sit liv.

I dag går hun i første klasse, og bortset fra at hun er lidt mindre fysisk end gennemsnittet, så er der ingen forskel på hende og de andre. Hun er god til at læse og skrive, skarp i matematik, lærer noget nyt hver dag osv. Hun er god til det finmotoriske og virker i det hele taget ikke tilbage på noget felt, selv om hun selvfølgelig har sine stærke og svage sider, som alle andre.

Jeg tror ikke, at du skal være bange. Børnene indhenter det utroligste, så snart de er friske igjen.

- Forresten var jeg selv indlagt med gulsot som baby. Jeg har ikke haft problemer af den grund, så vidt jeg ved.

Anmeld

28. april 2014

Ciss

Anonym skriver:

Spørg SP om det. Det er bedre at spørge en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.