ØV ! Er ked, bange og frustreret .. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
8 svar
7 synes godt om
28. april 2014

*Agnete*

Så var kæresten og jeg til 1.samtale hos Helen gynækolog i Næstved i dag .

Og alt tog en helt anden drejning end forventet . Kæresten har 1 million sædceller i prøven og det vil sige vi skal direkte til reagensglasbehandling. Han skal til Holbæk og aflevere to prøver nu (hos en der hedder Thomas Høst). Og så d.8/7 skal vi snakke med Helen igen om resultatet er det sammen, hvilket hun regnede med .

Og så holder klinikken ferie indtil midt i august og så kan vi komme i gang med reagensglasbehandlingen.

Jeg er ked og bange

Frugter så meget æg udtagningen

Men vi ønsker det her så meget, og ved der er en mulighed for det kan lykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

HopinWishin

Uha kan godt huske da vi var i nogenlunde samme situation.. =(

Men... tænk på hvor meget du ønsker dig et lille barn! Og støt hinanden...

Så skal du sagtens klare ægudtagning!!

Krydser fingre for jer..

Hilsen en mor til et perfekt reagensglasbarn =)

Anmeld

28. april 2014

WantingBaby2012

*Agnete* skriver:

Og alt tog en helt anden drejning end forventet . Kæresten har 1 million sædceller i prøven og det vil sige vi skal direkte til reagensglasbehandling. Han skal til Holbæk og aflevere to prøver nu (hos en der hedder Thomas Høst). Og så d.8/7 skal vi snakke med Helen igen om resultatet er det sammen, hvilket hun regnede med .

Og så holder klinikken ferie indtil midt i august og så kan vi komme i gang med reagensglasbehandlingen.

Jeg er ked og bange

Kan sagtens forstå dine tanker omkring det at skulle i reagensglas behandling - har selv været i samme situation. 

Jeg var også især rigtig ræd for ægudtagningen, fordi man hører om nogle, hvor det bare gør så ondt. 

Men jeg vil sige, ægudtagningen er selvfølgelig ikke rar, men du er godt smertedækket og hvis du ellers sørger for at drikke rigeligt efter så tror jeg ikke du vil synes det er så slemt  Vi måtte igennem 3 ÆU før vi endelig blev gravide. 

Og ligeså snart du er gravid er alt det behandling det hele værd. 

Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for at tale med en der har stået i samme situation. Jeg havde selv en masse spørgsmål. 

Held og lykke 

Anmeld

28. april 2014

modesty

*Agnete* skriver:

Jeg er ked og bange

Æg-udtagning er ingenting. Man smertedækker med morfin i dag, så du mærker meget lidt.

Håber at det lykkes hurtigt for jer.

Anmeld

29. april 2014

Miia90

Åhh Øv. Philippa blev lavet i første hug på ivf hos Holbæk. De er så søde derinde husk du bliver smerte dækket ved ægudtagning
Held og lykke

Anmeld

29. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

sener et og husk at der kun skal en lille sædcelle til, så husk at klø på selv derhjemme

Min mands sædprøver har ligget på alt fra 2 mill til max 8 mill, der kan være stor forskel på antal af celler.

Vi blev insemineret uden held 4 gange, og fik lov at starte op på reagensglas behandling, så jeg gik i gang med at stikke mig selv, men jeg var sku gravid helt af os selv, og der kom en helt perfekt lille pige i oktober sidste år. Min mand har formået at gøre mig gravid 2 gange, første endte i en MA desværre, på trods af at han har nedsat sædkvalitet, de svømmer langsomt, deres hoveder er ikke stærke nok til at trænge ind i ægget, og så danner han antistoffer i hans sædvæske, så vi troede også det var helt umuligt at gøre det selv... 

Bare lige en lille historie om at det KAN lade sig gøre med 1 mill sædceller, og sender alt held og lykke til dig, der skal nok komme en lille baby til dig 

Anmeld

29. april 2014

*Agnete*

Årh mange tak for alle jeres besvarelser . 

Det dejligt at hører fra nogen der har været der ! 

Gør det ondt at få lagt det drop i hånden ? 

Anmeld

29. april 2014

Miia90

*Agnete* skriver:

Årh mange tak for alle jeres besvarelser . 

Det dejligt at hører fra nogen der har været der ! 

Gør det ondt at få lagt det drop i hånden ? 

Jeg synes ikke. det gør mere ondt at føde

Anmeld

29. april 2014

*Agnete*

Miia90 skriver:

Jeg synes ikke. det gør mere ondt at føde

Det da altid en trøst haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.