Hvad har jeres børn på når de sover??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2014

Aluka

Ja som overskiften lyder, havd sover jeres børn i?

Min dreng på 7 måneder har det SÅ varmt både nat og dag når han sover, men han er pt forkølet så er bange for at give ham for lidt på.

Om dagen (eftermiddagen) sover han i barnevogn (i skyggen) med ventilationshul åben. Han har langærmet body, bukser strømper og tynd bomuldshue på. Evt en langærmet trøje over bodyen. Han ligger med juniordyne. Han vågner sommetider hurtigt fra lur og vil ikke sove igen selvom han er træt. Er ret sikker på det er varme.

Om natten sover han i tremmeseng, her iført kun en langærmet body. og får det sommetider alligevel for varmt.

Hvad sover jeres børn i de her dage??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Fine_007

Aluka skriver:

Min dreng på 7 måneder har det SÅ varmt både nat og dag når han sover, men han er pt forkølet så er bange for at give ham for lidt på.

Om dagen (eftermiddagen) sover han i barnevogn (i skyggen) med ventilationshul åben. Han har langærmet body, bukser strømper og tynd bomuldshue på. Evt en langærmet trøje over bodyen. Han ligger med juniordyne. Han vågner sommetider hurtigt fra lur og vil ikke sove igen selvom han er træt. Er ret sikker på det er varme.

Om natten sover han i tremmeseng, her iført kun en langærmet body. og får det sommetider alligevel for varmt.

Min søn sover i det samme som din dog uden hue til middag - han er 13 mdr.

Til aften sover han faktisk i en korte ærmer i stedet for lange. Jeg synes, vejret er ved at grænse til, at man godt kan smide lidt af "nattøjet"

Anmeld

28. april 2014

Masig

Aluka skriver:

Om natten sover vores stadig i langærmet og - benet natdragt, da han sparker dynen af, og sover hele natten uden dyne...

Om dagen svinger det lidt, men dagplejen sagde at idag har de kun sovet i det tøj de havde på, altså intet overtøj af nogen art, og de havde det varmt da de stod op... Så lige i disse dage tror jeg bare de skal have noget tynd tøj på, evt bare en langærmet body og et par tynde bukser og strømper... Hue har vi ikke brugt i lang tid ved middagsluren..

Anmeld

28. april 2014

Eliza

Min søn på 2 sover inde både til middag og selv sagt om natten
Han sover kun i ble og jeg får ham under ingen omstændigheder til at sove i tøj.

Lillebror på 15 dage sover i langærmet body både inde og ude.
Jeg har 2 meget varme børn.

Vil li tilføje at hvis de sover for varmt, gør det bestemt heller ik noget godt for sån en sommer forkølelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.