Hvad har jeres børn på når de sover??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
7 synes godt om
28. april 2014

Aluka

Ja som overskiften lyder, havd sover jeres børn i?

Min dreng på 7 måneder har det SÅ varmt både nat og dag når han sover, men han er pt forkølet så er bange for at give ham for lidt på.

Om dagen (eftermiddagen) sover han i barnevogn (i skyggen) med ventilationshul åben. Han har langærmet body, bukser strømper og tynd bomuldshue på. Evt en langærmet trøje over bodyen. Han ligger med juniordyne. Han vågner sommetider hurtigt fra lur og vil ikke sove igen selvom han er træt. Er ret sikker på det er varme.

Om natten sover han i tremmeseng, her iført kun en langærmet body. og får det sommetider alligevel for varmt.

Hvad sover jeres børn i de her dage??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Fuglemor

Aluka skriver:

Min dreng på 7 måneder har det SÅ varmt både nat og dag når han sover, men han er pt forkølet så er bange for at give ham for lidt på.

Om dagen (eftermiddagen) sover han i barnevogn (i skyggen) med ventilationshul åben. Han har langærmet body, bukser strømper og tynd bomuldshue på. Evt en langærmet trøje over bodyen. Han ligger med juniordyne. Han vågner sommetider hurtigt fra lur og vil ikke sove igen selvom han er træt. Er ret sikker på det er varme.

Om natten sover han i tremmeseng, her iført kun en langærmet body. og får det sommetider alligevel for varmt.

Prøv at give baby dynen med i i stedet for og så lade ham have bare ben. Det hjalp her. Husk på det er endnu varmenåre i barnevognen,

Anmeld

28. april 2014

Annemette07

Nøjagtig det samme har også en varm dreng, og pt også forkølet 

Anmeld

28. april 2014

FruK

Fuglemor skriver:

Prøv at give baby dynen med i i stedet for og så lade ham have bare ben. Det hjalp her. Husk på det er endnu varmenåre i barnevognen,

Det ville også være mit forslag.

Min sover uden hue og med baby-sommerdyne, som kun ligger løst hen over hende, ikke puttet for meget ned. Og uden overlader på barnevognen. Dog med lukket ventilationsvindue.

Anmeld

28. april 2014

Fuglemor

FruK skriver:

Det ville også være mit forslag.

Min sover uden hue og med baby-sommerdyne, som kun ligger løst hen over hende, ikke puttet for meget ned. Og uden overlader på barnevognen. Dog med lukket ventilationsvindue.

De her varme dage synes jeg heller ikke det er nødvendigt med hue på. Og jeg putter heller ikke altid overlæder på. 

Anmeld

28. april 2014

Jupiter

Gry er også et meget varmt barn.

I barnevognen sover hun i body og sin slee bee. Dvs. ingen bukser, strømper, hue eller noget. Slee bee'en har kun sommerdyne i, og så er den ikke strammet til omkring hende, bare lige samlet og lukket.

Om natten sover hun i heldragt med fødder. Ingen dyne, for den sparker hun af. Så jeg sørger for at der er en fin temperatur på værelset så hun ikke bliver kold.

Anmeld

28. april 2014

Clisolka

Aluka skriver:

Årrrh jeg synes også det er svært i disse dage

Han er lige akkurat kommet af med sin forkølelse 

I dag da han var i barnevognen havde han langærmet body, bukser og sokker. Vi var ude hele eftermiddagen og fik fyret krudt af på storesøster. Han stod i skyggen og sov - og han var fin varm da han kom op 

Anmeld

29. april 2014

Milas14

Min dreng er 9 uger og har en body med lange ærmer, bukser og strømper på + babydyne over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.