Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har hørt at sæd kan holde sig levende inde i kvindes krop i et par dage. Men i hvor mange dage? Hvor mange dage inde beregnet ægløsning er det godt at sexe for at opnå en graviditet? Og hvor mange dage efter ægløsning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har hørt at sæd kan holde sig levende inde i kvindes krop i et par dage. Men i hvor mange dage? Hvor mange dage inde beregnet ægløsning er det godt at sexe for at opnå en graviditet? Og hvor mange dage efter ægløsning?
Det hedder sig at sæden kan overleve i en kvinde i op til 5 dage. Hvis i har sex hver anden dag et i ihvertfald dækket ind
Husk også at nogen kan få en ekstra ægløsning.
Havanagila skriver: Jeg ville have så hver anden dag som en anden skriver.Ellers blev jeg gravid med min nuværende datter ved at have sex dagen før æl.Vi havde kun sex den ene gang den mdr. Så ja sæden kan godt overleve hehe
Jeg ville have så hver anden dag som en anden skriver.Ellers blev jeg gravid med min nuværende datter ved at have sex dagen før æl.Vi havde kun sex den ene gang den mdr. Så ja sæden kan godt overleve hehe
Hold da op det var heldigt så
Man skal aldrig regne med at sæd kan holde 5 dage,det er kun hos mænd med super sæd,og hvis miljøet i æggelederne er helt i top.
Så regn altid med 2 max 3 dage.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128