Skrives op hvor..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2014

oktober2014

Min kæreste og jeg star I den situation at vi skal flytte da vi imod alle forventninger blev gravid (har fået afvide at jeg ikke ville kunne få børn naturligt), så selvom det måske ikke er det bedste tidspunkt mht uddannelse osv, vælger vi selvfølgelig at få vores lille baby - og vi elsker den allerede højere end livet!!

Situationen er den, at vi ikke har råd til et indskud og ikke kan få hjælp af banken og kommunen - sådan er det, det er der ikke noget at gøre ved :-)

Vi flytter nu I 2 værelses, hvor vi har fået lov til at afdrage indskuddet, sådan at vi har betalt indskuddet af over 1 år. Huslejen med vand OG indskud osv ligger på 7500kr centralt I Frederikssund by :-)

Ja, det er dyrt, men vi vil hellere ha en lidt strammere økonomi, da vi bor I en 1 værelses nu. Vi kan sagtens få tingene til at hænge sammen selvfølgelig.

Nu er det sådan, at vi selvfølgelig gerne vil I en 3/4 værelses når baby er 1-2 år - og det eneste krav vi sådan har, er at det ligger sådan at min kæreste kan komme I skole I Solrød strand og jeg kan komme I skole I Hillerød - hvor vi begge studerer de næste 3-4 års tid - og det vigtigste krav, vi har IKKE bil, så det skal være tæt på offentlig transport og indkøbsmuligheder :-)

Jeg har kigget på de forskellige boligselskaber, og det er jo en kææææææææmpe jungle! Så jeg ville høre, om der er nogle af jer, der kender til nogle gode boligselskaber I området (vi ønsker dog ikke at bo I Hillerød af personlige årsager, bare jeg kan komme med bus/tog til skole), hvor det passer med 1-2 års ventetid, til en god pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

JacobsMoar

Hvor er det fantastisk at i fik løst det ?????? - går ud fra at du står bag den anden tråd om bolig i Frederikssund ??
I Frederikssund er der vel Domea, Freja og så dem der har Rosenvænget (haven?!) kan pt ikke lige komme i tanke om andre..
Jeg selv vil aaaaldrig flytte væk fra dejlige Jægerspris.. Vi har så også bil, for ellers gik det jo slet ikke ????

Anmeld

27. april 2014

oktober2014

Bumbum, det kan jeg ikke lige huske, måske - måske ikke

Ja det er fantastisk, vi ønsker nemlig bare ikke at blive I Frederikssund, da det er ret langt fra Solrød Strand, så vi vil gerne lidt nærmere, hvis det selvfølgelig kan lade sig gøre!

Anmeld

27. april 2014

S*DD

Prøv nogle boligforeninger i Roskilde.  Fra Roskilde går der en bus direkte til Hillerød og det er heller svært at komme til Solrød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.