Rideskole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
3 synes godt om
27. april 2014

Janni.

Min søn er blevet helt skudt i heste.
Jeg overvejer at tage ham med på den lokale rideskole for at se om det er noget for ham.. Men han er kun 3 år??
Nogen der har erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Aabye

Janni. skriver:

Jeg overvejer at tage ham med på den lokale rideskole for at se om det er noget for ham.. Men han er kun 3 år??

I min yngstes dagpleje (han er 17 mdr) har de børnene med ud på den lokale rideskole, og det er et hit HVER gang.. Der trækker personalet en pony eller to ud på staldgangen så børnene kan få lov til at klappe dem... 

Så det vil jeg mene at du sagtens kan

Anmeld

27. april 2014

fo82

Janni. skriver:

Da jeg sad i bestyrelse i en rideklub var reglen minimum 4 år...

så forespørg i den lokale rideklub inden du lover ham for meget ;-) 

Anmeld

27. april 2014

Maja_4000

Min datter er 3 år og 4 måneder.. Igår var vi til kobberbryllup hos nogle som bor på en gård og har MANGE heste hun fik en tur på en, og hun var elle vild.. Og helt vildt stolt ved ikke om man kan gå til ridning når man er så 'lille', men det kan helt sikkert anbefales at finde nogen med en hest, så han kan få prøvet det af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

Janni.

Aabye skriver:

I min yngstes dagpleje (han er 17 mdr) har de børnene med ud på den lokale rideskole, og det er et hit HVER gang.. Der trækker personalet en pony eller to ud på staldgangen så børnene kan få lov til at klappe dem... 

Så det vil jeg mene at du sagtens kan

Det lyder som en fornuftig måde at gøre dem tryg ved det store dyr.

Anmeld

27. april 2014

Janni.

fo82 skriver:

Da jeg sad i bestyrelse i en rideklub var reglen minimum 4 år...

så forespørg i den lokale rideklub inden du lover ham for meget ;-) 

Jeg har tjekket deres hjemmeside, de har et hold som hedder mor/far/barn hold som er for 3-6 årige, så vi må vist hen og se hvad det er.

Anmeld

27. april 2014

Janni.

Maja_4000 skriver:

Min datter er 3 år og 4 måneder.. Igår var vi til kobberbryllup hos nogle som bor på en gård og har MANGE heste hun fik en tur på en, og hun var elle vild.. Og helt vildt stolt ved ikke om man kan gå til ridning når man er så 'lille', men det kan helt sikkert anbefales at finde nogen med en hest, så han kan få prøvet det af

Jeg kan se på deres hjemmeside at de har et hold for 3-6 årige, kaldet mor/far/barn hold, så vi må vist hen og se hvad det er..

Super billede af din datter, stoltheden lyser ud af hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.