Kan jo ikke blive gravid naturligt - ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
10 svar
2 synes godt om
27. april 2014

Anonym trådstarter

Min mens er forsinket. Havde den sidst den 27 marts og der er ca 27-28 dage imellem ergo den skulle komme i dag efter hvad jeg havde regnet, men ser så på kalenderen at det var faktisk fredag den skulle komme og den er der ikke endnu. 

Jeg har ikke noget der indikere jeg skulle være blevet gravid, da jeg egentligt ikke burde kunne blive det selv (95 % sikker på jeg ikke kan selv) 

Skal tisse oftere den sidste uge, specielt om natten en 2-3 gange og så havde jeg meget ondt i lænden i går, men der rendte jeg også i kælderen så regner med det er det. 

Jeg kan jo ikke selv og har ikke tænkt på det i nogle mdr nu at jeg håbede da det bare gør mig ked af det. Men nu hvor jeg ser den egentligt burde være der i fredags kan jeg jo ikke lade være at tænke over det. 

Jeg tør ikke tage en test i frygt af den er negativ og jeg så bliver ked af det, så jeg må vente og se tiden an om den ikke bare er nogle dage forsinket. 

Ved ikke lige hvorfor jeg skriver, men måske lige for at få mine tanker ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Min mens er forsinket. Havde den sidst den 27 marts og der er ca 27-28 dage imellem ergo den skulle komme i dag efter hvad jeg havde regnet, men ser så på kalenderen at det var faktisk fredag den skulle komme og den er der ikke endnu. 

Jeg har ikke noget der indikere jeg skulle være blevet gravid, da jeg egentligt ikke burde kunne blive det selv (95 % sikker på jeg ikke kan selv) 

Skal tisse oftere den sidste uge, specielt om natten en 2-3 gange og så havde jeg meget ondt i lænden i går, men der rendte jeg også i kælderen så regner med det er det. 

Jeg kan jo ikke selv og har ikke tænkt på det i nogle mdr nu at jeg håbede da det bare gør mig ked af det. Men nu hvor jeg ser den egentligt burde være der i fredags kan jeg jo ikke lade være at tænke over det. 

Jeg tør ikke tage en test i frygt af den er negativ og jeg så bliver ked af det, så jeg må vente og se tiden an om den ikke bare er nogle dage forsinket. 

Ved ikke lige hvorfor jeg skriver, men måske lige for at få mine tanker ud. 

Søde du, selvom du måske vil blive ked af en negativ test så ville jeg teste alligevel..

Personligt har jeg selv fået af vide jeg på ingen måde ville kunne få børn hverken naturligt eller ved hjælp, men altså idag har jeg to børn fra naturens side af - så det kan lade sig gøre

Anmeld

27. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

tja der er jo stadig 5 % tilbage så tag en test..

Vi havde også svære odds imod os, og var i behandling, men der kom en lille overraskelse, lige der hvor vi slet ikke havde noget i tankerne og hun ligger nu og sover under vores kirsebærtræ

Såååååå miraklernes tid er ikke forbi, TEST!!!! 

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Venter lige ihvertfald til i  morgen med at teste da jeg heller ikke har nogen hjemme. For hvis den ikke kommer i dag så kan jeg jo håbe. Den plejer at være meget præcis med de 27-28 dage, en enkelt gang 29 dage. Men ikke de 30 dage som vi er på nu.

Vil ikke håbe for meget, ser om den ikke kommer i dag eller i nat ellers køber jeg en test i morgen.

Kom gerne med flere erfaringer fra folk som ikke burde selv kunne.  

Anmeld

27. april 2014

Kay

I starten af november 2011 fik jeg af vide at jeg ikke kunne blive gravid, efter flere skanninger og undersøgelser kom de frem til at jeg ikke modner æg... så det også på scanning samme dag...

Meget nedslående besked at få! Men den 29 samme måned testede jeg fordi ja... hvorfor tester man mon g sådan en situation... men den var positiv... lige inden vi skulle starte i behandling og 15 august 2012 blev vores datter født 

Ja igen sagde lægerne at det burde ikke kunne ske og at vi ikke ville kunne gøre det igen... i starten af december 2013 stod jeg igen med en positiv test der desværre endte i en sa lige til nytårs aften... men den 1 februar var testen positiv igen  og det ser ud til at den bliver det inde... 

Så det kan ske selvom det ikke burde

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Nå mens kom Vidste det jo godt. 

Anmeld

27. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Nå mens kom Vidste det jo godt. 

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Godt nok mærkeligt, for det ikke en normal mens vil jeg sige. Der er ikke rigtig kommet noget Tror jeg tager en test i dag og bliver bekræftiget i den er negativ. 

Anmeld

28. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godt nok mærkeligt, for det ikke en normal mens vil jeg sige. Der er ikke rigtig kommet noget Tror jeg tager en test i dag og bliver bekræftiget i den er negativ. 

Spændende..

Nysgerrig: Hvorfor skulle du ikke kunne blive gravid?

Anmeld

28. april 2014

Anonym trådstarter

Så der ungen tvivl. Mens kom  

har dårlige æggeledere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.