Symptomer på graviditet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2014

Fru Ebied

Hvor tidligt fik i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Bissen

Fru Ebied skriver:

Hvor tidligt fik i det? 

jeg fik allerede symptomer da jeg var omkring 3+ - blev oppustet (har aldrig prøvet det før) og kunne ikke udstå leverpostej, som jeg ellers elsker - så det var symptomer der fik mig til at teste og testede positiv omkring 3+5. Men det er altid en god ide at vente til et par dage efter forventet mens med at teste, da der jo er risiko for en bio.

Anmeld

27. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe...

jeg vågnede med kvalme dagen efter

indenfor de første 3 uger blev jeg større ved maven så jeg ikke kunne lukke mine bukser og det var dybt ubehageligt at have noget som helst ved navlen...

jeg kunne slet ikke klare lugten af kaffe... ELSKER kaffe så det var superhårdt pludselig ikke at kunne klare at være i nærheden af det...

Anmeld

27. april 2014

Lilje82

Jeg fik ømme bryster allerede 6 dage efter, at æl testen havde vist positiv og efter 8 dage mensligende smerter, og testede 3+3 der var den negativ, testede igen 3+4 og der blev den positiv og er nu 19+1

Anmeld

27. april 2014

Jupiter

Jeg testede positiv begge gang 3+4.

Murren og uro i maven sagde mig bare at det ikke var mens der var på vej 

Anmeld

27. april 2014

Papillon

Da jeg testede, hvad der med cyklus passede med 4+0, var det eneste symptom en smule ømme bryster, men ikke nok til, at jeg havde tillagt det noget og fået håb. Testen overraskede meget.

I løbet af ugerne efter kom lidt uro i underlivet og træthed(!). 7+ samme kvalmen ind og blev hængende konstant i to-tre uger.

Anmeld

27. april 2014

et-ønske

Omkring 3+0 fik jeg monster ømme bryster, de var spændte og sad nærmest som på en teenager
Jeg testede positiv 3+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.