Arh når alle sover sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
13 svar
9 synes godt om
26. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja når hele huset sover og alt ånder fred og ro, så er det da bare lidt hyggeligt

Har lige smidt mig i seng, efter en rigtig hyggelig dag, med min lille familie i giveskud zoo. Vi har bare nydt det skønne vejr, set spændene dyr, spist is og leget på legepladser. Thea havde en veninde med, og de gik og sang shubi dua sange 

Alberte ligger og sover med rumpen lige i vejret, thea har sneget sig ind i vores seng og katten har lige smidt sig på mine ben og spinder. Tror jeg kommer til at sove godt!

Hva har i lavet/ ska lave her i weekenden? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Ja når hele huset sover og alt ånder fred og ro, så er det da bare lidt hyggeligt

Har lige smidt mig i seng, efter en rigtig hyggelig dag, med min lille familie i giveskud zoo. Vi har bare nydt det skønne vejr, set spændene dyr, spist is og leget på legepladser. Thea havde en veninde med, og de gik og sang shubi dua sange 

Alberte ligger og sover med rumpen lige i vejret, thea har sneget sig ind i vores seng og katten har lige smidt sig på mine ben og spinder. Tror jeg kommer til at sove godt!

Hva har i lavet/ ska lave her i weekenden? Vh stine

Ro det er rigtigt dejligt Og hvor lyder det som en skøn dag. Jeg er alene hjemme, og sidder i sengen og skriver min fagprøve færdig. Jeg vil sætte det sidste punktum indholdsmæssigt inden jeg skal i seng, så den bare skal rettes. !  

Imorgen kommer kæresten hjem, sammen med svigermor. Så skal vi ordne lidt i haven. Drikke lækker kaffe jeg har købt på arbejdet, og grille og drikke rose vin. Derefter tager svigermor hjem, og så skal jeg rette min opgave. Imens kæresten er til fodbold kamp i Viborg. 

Anmeld

26. april 2014

Janni.

Her sover de andre også sødt.
Jeg ligger i min seng og lytter til mandens snorken, dét er hyggeligt.
Idag har vi været på kræmmermarked i Viborg og besøgt min søster i Karup. En rigtig hyggelig dag.. En forlystelse gik i stykker i Tivoli, faktisk kort tid efter at manden og Silas havde været oppe i den. Godt det ikke var imens de var i den. Ingen kom til skade men de måtte dog hjælpes ned af brandvæsenet.
Silas synes det var spændende og fik lov til at komme op i brandbilen.
Imorgen regner jeg med at vi tager turen til Givskud zoo. Bor 10 min kørsel der fra.

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Aalborg_Pigen skriver:

Ro det er rigtigt dejligt Og hvor lyder det som en skøn dag. Jeg er alene hjemme, og sidder i sengen og skriver min fagprøve færdig. Jeg vil sætte det sidste punktum indholdsmæssigt inden jeg skal i seng, så den bare skal rettes. !  

Imorgen kommer kæresten hjem, sammen med svigermor. Så skal vi ordne lidt i haven. Drikke lækker kaffe jeg har købt på arbejdet, og grille og drikke rose vin. Derefter tager svigermor hjem, og så skal jeg rette min opgave. Imens kæresten er til fodbold kamp i Viborg. 

Det var bare en rigtig dejlig dag! 

Der er ik noget bedre end at sætte det sidste punktum, og vide at nu er man færdig!

Lyder også som en rigtig god plan for i morgen. Tror også vi ska i haven i morgen, og måske ha plantet agurker i drivhuset. Vh stine

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Janni. skriver:

Her sover de andre også sødt.
Jeg ligger i min seng og lytter til mandens snorken, dét er hyggeligt.
Idag har vi været på kræmmermarked i Viborg og besøgt min søster i Karup. En rigtig hyggelig dag.. En forlystelse gik i stykker i Tivoli, faktisk kort tid efter at manden og Silas havde været oppe i den. Godt det ikke var imens de var i den. Ingen kom til skade men de måtte dog hjælpes ned af brandvæsenet.
Silas synes det var spændende og fik lov til at komme op i brandbilen.
Imorgen regner jeg med at vi tager turen til Givskud zoo. Bor 10 min kørsel der fra.

Ja så det godt på forsiden af extra bladet. Meget heldigt at brandstadtionen ligger så tæt på, så de ku komme hurtigt ned!

Vi ska altså snart mødes i giveskud! X

Anmeld

26. april 2014

Janni.

StineW79 skriver:

Ja så det godt på forsiden af extra bladet. Meget heldigt at brandstadtionen ligger så tæt på, så de ku komme hurtigt ned!

Vi ska altså snart mødes i giveskud! X

Ja det var rigtig heldigt.

Du siger bare til når du har tid til at mødes. Jeg er frisk.

Anmeld

27. april 2014

StineW79

Janni. skriver:

Ja det var rigtig heldigt.

Du siger bare til når du har tid til at mødes. Jeg er frisk.

Hvordan er det nu det passer dig i hverdagen? Jeg har feks altid fri torsdag, hvis det er x

Anmeld

27. april 2014

Janni.

StineW79 skriver:

Hvordan er det nu det passer dig i hverdagen? Jeg har feks altid fri torsdag, hvis det er x

Jeg har en fridag hver uge. Så kan vi bare finde den uge hvor jeg har fri torsdag, intet problem.

Anmeld

27. april 2014

StineW79

Janni. skriver:

Jeg har en fridag hver uge. Så kan vi bare finde den uge hvor jeg har fri torsdag, intet problem.

Mente nemlig også at ku huske, at det var noget i den retning. 

Så ka alberte komme i dp, og thea ka holde fri, så hun ka komme med, så ka ungerne lege, mens vi ka slappe af! 

Anmeld

27. april 2014

Janni.

StineW79 skriver:

Mente nemlig også at ku huske, at det var noget i den retning. 

Så ka alberte komme i dp, og thea ka holde fri, så hun ka komme med, så ka ungerne lege, mens vi ka slappe af! 

Det lyder perfekt. Jeg finder lige ud af hvornår jeg har fri torsdag igen, så hører du fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.