Hvad mon dette er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
5 synes godt om
26. april 2014

mor88

Min datter har fået udslæt, kun på hendes ene læg. Det kom for ca 10 dage siden og har ikke kløet, men nu klør det for vildt! Hun kan slet ikke lade det være i fred!
Er der noget der har en anelse om hvad det kunne være? Synes det er så mærkeligt at det kun er på den ene læg? (Vi skal forbi lægen på mandag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

Disarobi

mor88 skriver:

Min datter har fået udslæt, kun på hendes ene læg. Det kom for ca 10 dage siden og har ikke kløet, men nu klør det for vildt! Hun kan slet ikke lade det være i fred!
Er der noget der har en anelse om hvad det kunne være? Synes det er så mærkeligt at det kun er på den ene læg? (Vi skal forbi lægen på mandag)

Det ligner atopisk eksem, især måden det er delt i små plamager på.

Anmeld

26. april 2014

LouiseEm

mor88 skriver:

Ligner mig når jeg er gået igennem en masse brændnæller

Anmeld

26. april 2014

Fuglemor

Jeg vil sige noget eksem. Vores datters ser sådan ud. Vi smører med a-DermaDerma

Anmeld

26. april 2014

Morgensol

Jeg er 99% sikker på at det er atopisk eksem, eller på dansk, børneeksem! Vores store datter har det i slem grad på begge ben og på armene. Vi smører med A-derma og så har vi fået noget kradsebang hormoncreme som vi kun bruger når det er rigtig slemt !

Anmeld

26. april 2014

NessaXenia

Børne eksem, smør med en fed crem med højt fedt indhold :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.