Ingen mens, men negative test ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.454 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. august 2009

FrkLarsen

Hejsa til alle jer der læser 

Jeg er kommet lidt i tvivl, så håber nogen af jer kloge tøser kan hjælpe,

Jeg skulle have haft min mens her d. 2 August, (28 dages cyklus), havde min sidste mens første dag d. 5 juli.

Det vil sige jeg er 8 dage over tiden, jeg har testet nogen gange, men alle er negative. 
Jeg har haft 'mens smerter' i 1½ uges tid nu, men stadig ingen tegn på at tante rød kommer på besøg.

Håber i kan hjælpe

fingre for jeg er heldig i denne måned.

Mange kram her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

mor-til-vanessa

lyder lidt underligt. måske du skal ringe til din lægen og blive undersøgt... men hvis du tænker meget over at blive gravid så kan den jo godt udeblive.. gjorde min den første måned med 5 dage og tog nok 5 tedter som alle sagde negativ, kunne heller ikke forstå det, var sikker på den var der. håber det bedste for dig... held og lykke

Anmeld

10. august 2009

FrkLarsen

livpultz skriver:

lyder lidt underligt. måske du skal ringe til din lægen og blive undersøgt... men hvis du tænker meget over at blive gravid så kan den jo godt udeblive.. gjorde min den første måned med 5 dage og tog nok 5 tedter som alle sagde negativ, kunne heller ikke forstå det, var sikker på den var der. håber det bedste for dig... held og lykke

Mange tak for svaret 

Ser om tante rød kommer en af dagene, ellers ringer jeg til min læge

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Gamiil skriver:

Hejsa til alle jer der læser 

Jeg er kommet lidt i tvivl, så håber nogen af jer kloge tøser kan hjælpe,

Jeg skulle have haft min mens her d. 2 August, (28 dages cyklus), havde min sidste mens første dag d. 5 juli.

Det vil sige jeg er 8 dage over tiden, jeg har testet nogen gange, men alle er negative. 
Jeg har haft 'mens smerter' i 1½ uges tid nu, men stadig ingen tegn på at tante rød kommer på besøg.

Håber i kan hjælpe

fingre for jeg er heldig i denne måned.

Mange kram her fra

Tante rød? *fnis*

I min anden graviditet gik jeg også rigtig lang tid over inden jeg kunne teste positiv, det kommer an på hvornår i cyklus ægget er blevet befrugtet, du kan stadig godt være gravid selvom dine tests er negative

Anmeld

10. august 2009

FrkLarsen

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Tante rød? *fnis*

I min anden graviditet gik jeg også rigtig lang tid over inden jeg kunne teste positiv, det kommer an på hvornår i cyklus ægget er blevet befrugtet, du kan stadig godt være gravid selvom dine tests er negative

Tak for svaret Annie  

Det beroliger lidt 

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Gamiil skriver:

Tak for svaret Annie  

Det beroliger lidt 

Efter en uge (eller mere det kan jeg ikke præcis huske, men mindst en uge i hvert fald) gik jeg til lægen og fik lavet en test og sygeplejersken kom ud til mig med testen i hånden og sagde til mig at den desværre var negativ, da hun så kiggede på den for at vise mig det, udbrød hun "Næ nu er den blevet positiv" Så jeg skulle lige have at vide en ekstra gang om den nu var positiv eller negativ?? Men jo den var god nok, meget svag positiv

Anmeld

11. august 2009

FrkLarsen

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Efter en uge (eller mere det kan jeg ikke præcis huske, men mindst en uge i hvert fald) gik jeg til lægen og fik lavet en test og sygeplejersken kom ud til mig med testen i hånden og sagde til mig at den desværre var negativ, da hun så kiggede på den for at vise mig det, udbrød hun "Næ nu er den blevet positiv" Så jeg skulle lige have at vide en ekstra gang om den nu var positiv eller negativ?? Men jo den var god nok, meget svag positiv

Sikke noget rod sygeplejersken kunne lave

Jeg tester igen om et par dage, og ser om der er sket noget, ellers ringer jeg til lægen

Anmeld

23. august 2009

Bavianis

Jeg har det på samme måde! Jeg er nu gået 4 dage over tid (skulle have haft i onsdags, og nu er det søndag!), og der er også negative tests her! Det er bare så mega frustrerende! Vi har også prøvet at have sex, da det skulle kunne hjælpe det røde frem, hvis det bare er forsinket, men det har heller ikke hjulpet... Vi må lige snakkes ved så vi kan se hvad der sker med hinandens udeblevne menser (OG udeblevne positivie tests!)

Anmeld

24. august 2009

FrkLarsen

Bavianis skriver:

Jeg har det på samme måde! Jeg er nu gået 4 dage over tid (skulle have haft i onsdags, og nu er det søndag!), og der er også negative tests her! Det er bare så mega frustrerende! Vi har også prøvet at have sex, da det skulle kunne hjælpe det røde frem, hvis det bare er forsinket, men det har heller ikke hjulpet... Vi må lige snakkes ved så vi kan se hvad der sker med hinandens udeblevne menser (OG udeblevne positivie tests!)

Hejsa Bavianis.

De negative tests her hos mig blev vist fordi min mens var på vej.
Tror jeg gik over tid, var pga jeg tænke alt alt for meget på graviditet, jeg gik 9 dage over tid.

Men op på Hesten igen,

Anmeld

1. september 2009

mullesmith2

Nu er jeg gået 16 dage over tid og stadig ingen positiv test.... altså hva sker der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.